Gå til innhold

anti virus problemer, kaspersky

Anbefalte innlegg

Heisan har eit problem, så fant eg denne sida og kanskje eg kan få hjelp her.

Eg skulle instalere kaspersky på maskina, men eg hadde ikkje rett produktnøkler så eg avbraut instaleringa midt i prosessen.

Det resulterte i at eg kom verken fram eller tilbake etterpå, prøvde å slette det som var innstalert men det gjekk ikkje an. Kaspersky ligger ikkje i legg til/slett prog.

Dessuten så går det ikkje an å avinstalere den på startmenyen/programs heller, tipper det ikkje går an sidan den ikkje er skikkelig innstalert.

Prøvde å innstalere ein gratisversjon berre for å få den på plass for så å avistalere den etterpå. Men lite vellykka det også.

Det går heller ikkje an å gå inn i mappa å slette heller.

Så den står heil fast. resultatet er at anti-virus avast som eg brukar no ikkje virkar skikkelig, p.g.a at kaspersky er aktiv på eit vis. Dessuten når eg høgreklikkar på ei musikkfil eller ikon, så begynner windows instaler på innstaleringen av kaspersky, så eg må trykke avbryt 3 gonger før menyen til musikkfila eller ikonet kjem fram.

Nokon som har tips om korleis eg skal bli kvitt kaspersky? Fryktar eg må formatere heile hardisken :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er bare slette mappa til kaspersky, du kan ikke finne den i legg til/slett prog.

Det er ikke så lurt, da blir alle registerfilene liggende igjen.

Hvis du laster ned: Advanced Uninstaller PRO 2004

Så kan du dra kaspersky ikonet bort til den, så gjør den resten.

Endret av janfredrik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...