Roella Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg skal levere inn mitt ati radeon 8500-kort. Men må ha et nytt så fort som mulig, og vurderer geforce 4 ti4200. Men er dette i det hele tatt bedre enn radeon 8500? Jeg tror de er klokket likt, men det er vel arkitekturen som gjør g4 bedre? Stemmer det at g4 duger til dvd avspilling, og tv-out til en goldstar 94-modell? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 ja gf4 er bedre enn radeon8500 spesielt i høye oppløsninger og kantutjevning. også har nvidia tv tool som har mange valg muligheteter for tv ut men det er ikke gratis. jeg har også ***** lyst å bli kvitt radeon8500 kortet mitt,verste dritten jeg har vært borti. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 fatter ikkje kvifor dere skal skifte til ti4200 dere vil knapt merke nokon ytelses økning Lenke til kommentar
Ash Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 02:12, Roella skrev:Jeg skal levere inn mitt ati radeon 8500-kort. Men må ha et nytt så fort som mulig, og vurderer geforce 4 ti4200. Men er dette i det hele tatt bedre enn radeon 8500? Jeg tror de er klokket likt, men det er vel arkitekturen som gjør g4 bedre? Stemmer det at g4 duger til dvd avspilling, og tv-out til en goldstar 94-modell? Ytelsesmessig er det nok ingen forbedring (hardware-messig), men GF4 har såvidt jeg vet bedre drivere og det duger til å spille av DVD på tv-ut. Om det funker med den tven kan jeg ikke garantere da jeg ikke har en slik selv. Men det bruker da standard kompositt/s-vhs utganger så det bør da funke. Sitter du med et retail Radeon 8500 kort så må du nok opp på et Ti440 kort for å komme opp på samme ytelsesnivå. Et Ti4200 kort er mer i samme klasse som et Radeon 8500LE kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå