msvar Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Vurderer å kjøpe ford mondeo, men kommer ikke helt ifra at den ser litt 'gubbete' ut. *edit* Bildene jeg hadde døde, så jeg fant bilde av tilsvarende. Bilen er burgunder Har lett litt etter diverse styling, men alt jeg har kommet over har blitt litt overdrevent: Har sett på ford sine hjemmesider, og liker de delene de selger der bedre. Det eneste problemet er at de er, vel, svinedyre. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre med denne bilen, for å få den til å se mer ungdommelig ut (jeg er 18), men ikke altfor 'fast and furious'? Endret 11. februar 2005 av msvar Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Du kan sjekke ut disse sidene og se om du finner noe du liker: TSI AST Performance Håper du finner en fet en Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Caprizonetuning har en del... czt.no EDIT: Mondeo Prosjekt Endret 15. februar 2005 av Leffy Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Leffy: Glemte czt.no jeg Godt andre husker på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå