underground Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Har fått en jævli irriterende problem med Windows Media player. Det som skjer er at når jeg skal spille av MP3 eller hvilken som helst video fil så spiller den av filene men jeg får ikke noe lyd. For og få lyd på jeg spole fram i filen. trenger ikke spole langt er bare og trykke på spoleknappen. Har gjort følgende. 1 avinnstallert driverne og all programvare til lydkortet(Creative Audigy 2ZS) 2 reinnstallert drivere og programvare. konklusjon: funka ikke problemet er der fortsatt. 3 fjernet mediaplayer og installert den på nytt. Konklusjon: funker fortsatt ikke. Har også sjekka maskinen for dritt (virus, spyware osv). Med oppdatert antivirus og spyware programvare. (AVG og Ad Aware) lyden funker fint i winamp. og lyden er like bra kvalitet som før. funker fint i spill også. Noen som har noen formening om hva som kan være problemet her? Takker for svar. Har løst seg. Spør ikke hvorfor, men bare begynte og virke som normalt igjen. Endret 11. februar 2005 av underground Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå