ztinky Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Heisann! Jeg går rundt og lurer på hvilket headset jeg skal kjøpe meg. Har falt litt for koss UR 40. Det ser ikke så verst ut. Jeg kommer hovedsaklig til å bruke headsettet til mp3 spilleren min, en 20gb Sony HD-1. Er det noen andre her som ar dette headsettet eller har noen erfaringer og dele med dette? Er det spesielt stort slik at det er ubehagelig å bruke det til mp3 spiller? * Gav emnefeltet en liten oppfrisker* Endret 10. februar 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Først vil jeg be deg ta en titt på retningslinjene og nettiketten, særlig regel 3 og "Hva er dårlig bruk av emnefeltet?". "Koss Headset Ur 40" er en meget dårlig emnetittel, ettersom den sier null og niks om hva spørsmålet ditt er. Det forteller meg bare at du skal skrive noe om Koss Headset Ur 40. Ergo en dårlig emnetittel, og i strid med forumets regler. Rapportert til moderator. Endret 10. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå