Mrlarseirik Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hva synes dere om siden, jeg er veldig ny i å lage hjemmeside, men jeg tar imot ros og ris! Larseirik.net.ms Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei! For det første må jeg få lov å si at du er modig! Selv har jeg ennå ikke turt å legge ut noen hjemmeside til kritisk vurdering her... Når det er sagt tror jeg at selv jeg som regnspikka amatør kan si at du fremdeles har et stykke igjen å gå. Vi kan jo starte med at teksten du har skrevet går i hverandre og er uleselig både i Opera og Firefox. Hva med litt farger på siden din? Stå på! ;-) Mvh Primaxx Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Hmm... vet ikke helt hva du mener med at teksten er uleselig i Firefox, som jeg selv bruker! Er det noen andre som har samme problem som primaxx? Og jeg skal stå på! Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Artiklene på venstresiden ("Jeg trenger din hjelp", og "Hjelp meg å holde siden oppe") flyter over i teksten i artiklene til høyre. Det gjør den derimot ikke i IE, der komprimeres teksten til ca 15 tegn per linje, noe som betyr at det blir "litt" scrolling... :-) Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ser teksten skikkelig jeg. Om jeg likte å se på den, er en annen sak. TimesNewRoman har ingenting å gjøre på nettsider etter min mening. Fonten i menyen var heller ikke spesielt pen. Trist og kjedlig- svart-hvitt. Personlig er jeg ingen fan av frames. Tabell-layout er vel heller ikke så bra, ta en titt på denne artikkelen. Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Ok, nå vet jeg hva problemet er, du har sikkert en annen skjermoppløsning en meg! og da blir siden litt rar! Men jeg skal prøve å fikse det Ok, jeg vet ikke om dette er feilen men du vet aldri! Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Ser teksten skikkelig jeg.Om jeg likte å se på den, er en annen sak. TimesNewRoman har ingenting å gjøre på nettsider etter min mening. Fonten i menyen var heller ikke spesielt pen. Trist og kjedlig- svart-hvitt. Personlig er jeg ingen fan av frames. Tabell-layout er vel heller ikke så bra, ta en titt på denne artikkelen. Jeg var at mange misliker frames, men det blir så mye lettere da. (synes jeg da) Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 PHP include er det du bør bruke. Søk, det finnes flere tråder i forumet knyttet til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå