Eirikg89 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Tenkte jeg skulle betale et firma eller no for å fikse dette, men det hadde vært helt topp om noen av dere kunne gjøre den samme jobben. Skulle gjerne gjort det selv, men mine PS skills er elendige og jeg orker ikke vente på at den norske læringsboka kommer i butikken. Noen som kan lage en header til meg??? Den andre er litt uskarp og gammel. - All info om klubben finner du her. - Jeg vil at den skal formidle en litt gammeldags klubb. - Nettsiden er for en fotballklubb. - De som besøker siden er rundt 15 år. - Bredde: 750px Format: Det samme Logoen er fin å få med i headeren, men det er ikke helt nødvenidig. Takker så meget hvis noen gidder å prøve seg. Det er ikke snakk om betaling. Endret 10. februar 2005 av Eirikg89 Lenke til kommentar
Eirikg89 Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Er dette det rette stedet og spørre om slikt eller.. Kjempefint om noen hadde tatt på seg oppgaven. Dne trenger ikke være så veldig avansert eller no Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tror kanskje du vil få noen forslag i Visuell kreativitet Lenke til kommentar
Eirikg89 Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Tror kanskje du vil få noen forslag i Visuell kreativitet KAn noen flytte den, eller kan jeg lage en lik post der? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg rapporterer den jeg. Så kan en moderator flytte den. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Flyttes etter ønske. Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Jeg kan prøve å klistre sammen no jeg vettu! men kan du si meg hvorfor sida skal se litt gammeldags ut, når det er folk på 15 som besøker den? og hvor hæy skal den være? vil du ha en header som totalt skiller seg ut, eller som glir litt inn i resten av den LEKRE fargen på sida? hehe Endret 10. februar 2005 av RuZleBIFf Lenke til kommentar
Eirikg89 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Jeg kan prøve å klistre sammen no jeg vettu! men kan du si meg hvorfor sida skal se litt gammeldags ut, når det er folk på 15 som besøker den? og hvor hæy skal den være? vil du ha en header som totalt skiller seg ut, eller som glir litt inn i resten av den LEKRE fargen på sida? hehe Vi vil fremstille klubben som litt gammeldags, men egentlig er det ikke så viktig. Bare lag noe:-p Edit: Fordi jeg lager et nytt design nå og det skal ikke ha alle de samme fargene osv. Kanskje lage noe med en fet grønnfarge. Vet ikke jeg. Endret 11. februar 2005 av Eirikg89 Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hvis du vil ha headeren din ferdig, så hadde jeg satt stor pris på om du hadde svart på PM! Lenke til kommentar
Eirikg89 Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 hvis du vil ha headeren din ferdig, så hadde jeg satt stor pris på om du hadde svart på PM! Sorry.. Gjorde det nå, vært borte i helgen skjønner du. Men takk for all hjelp. Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 her er den! delte den opp i layers og jeg..! (siden jeg tok meg friheten å lage noen knapper! håper den faller i smak da! og sorry at jeg ikke så pm'en! fcna.zip Lenke til kommentar
Eirikg89 Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Hei, takk for header, men egentlig så ble dette litt for fancy. dette var jo ikke akkurat gammeldags. Og jeg trengte ikke noen linker i haderen. Men takk for jobben, kanskje du gidder å prøve på nytt.. Lenke til kommentar
Eirikg89 Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Eller, kan du bare lage de linkene litt annerledes i hvertfall. Skrive noe annet der; f.eks fremtidens lag eller noe lignende? Ford jeg trenger ikke de back/next linkene. Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 veit godt at det ikke blei gammeldags! var forsåvidt med vilje! men kan sikkert prøve på noe nytt! lang tid har jeg på meg a? Lenke til kommentar
Eirikg89 Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) veit godt at det ikke blei gammeldags! var forsåvidt med vilje! men kan sikkert prøve på noe nytt! lang tid har jeg på meg a? Hehe, så lang tid som du ønsker, men fint om jeg får den så fort som mulig da. Jeg tenkte å bruke denne menyen på siden, men d et er ikke nødvendig. KANSKJE noe som passer til den, uansett tusen takk!! edit: Fint med grønt altså, men en grønnfargen der ble litt vel fancy og utpreget. Bruk nesten de fargene du vil. Kan du få til runde hjørner i hvert topphjørne? Hadde ikke det vært litt fint eller det får du gjøre som du vil med. Endret 17. februar 2005 av Eirikg89 Lenke til kommentar
Eirikg89 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Kommer du noen vei ruzlebiff?? Noen andre som også vil prøve seg? Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 jeg kommer ikke så veldig langt! har ikke noen ide i heletatt om hvordan jeg kan lage den! har ikke forslag a? Lenke til kommentar
Eirikg89 Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 jeg kommer ikke så veldig langt! har ikke noen ide i heletatt om hvordan jeg kan lage den! har ikke forslag a? Hmm, en rask ide. En limegrønn logo som passer til fargene på menyen jeg viste deg tidligere her. FCNA skråstilt til høyre i logoen. En litt kul animasjon eller no til høyre/i midten. Kanskje skriften "fremtidens lag" et sted. KAn egentlig være ganske enkel. Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 okå! tusen takk! har tid i natt, så kan prøve å få sammen noe da! Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 lagde noe mye enklere denna gangen! hehe fargene på bakgrunden er de samme som de du skal ha på menyen, men visste ikke om du ville ha dem samma vei eller motsatt! (eller om du villa ha dem sånn i heletatt!?) a'an teks? a'an farge noe sted? a'an header? bare å si ifra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå