TST Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 S.W.I.N.E. er en sanntidsstrategi-tittel med en litt morsom vri i forhold til mange av de andre spillene i samme sjanger vi har sett i det siste. S.W.I.N.E. tar ikke seg selv så dønn seriøst som mange andre RTS- titler, noe som for så vidt kan være veldig bra. Det er bare å se på spillet Worms for å skjønne hvordan dette kan fungere. S.W.I.N.E. prøver å være et Worms-lignende spill i RTS-sjangeren. Les hele omtalen Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Første jeg tenkte på når jeg så dette spillet var et morsomt spill som heter Hogs of War eller noe i den duren. Spes. siden du nevnte worms. Virker ikke som det er et så veldig populært spill. Kan ikke si jeg har sett dette spillet i butikkene. Er det jeg som har sett for dårlig etter eller er det ikke et så utbredt spill? Lenke til kommentar
Punjab Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Tror ikke spillet er så veldig utbredt med tanke på at det aldri er mer enn 5 stykker som spiller online... Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hei! jeg har prøvd demoen Prøvde med min gamle maskin en C566MHZ og x antall mb integrert skjermkort.Det funka jo ikke! Prøvde på kameraten min sin PC.. Funka der. Sier bare Tragisk Spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg