HellFire- Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hvor kjøper dere plexi glass? er det INGEN steder på nettet det går ann å få kjøpt? Hva ligger prisen på? Trenger ikke være super kvaltiet, men litt tykkelse må det være. Tenkte på å lage "boxer" med elektronikk ting inni.. (prosjekt på skolen, går gk elektro)... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Du kan prøve på Clas Ohlson, eller din lokale glassmester, her er det kanskje noe på nettet. Så bare siden i tipsene til snublefot. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) huff, det der var jo helt nede i tønsberg, tror ikke moren min gidder å kjøre meg dit.. (fra oslo) *edit* vi burde skaffe oss en liste over forhandlere som sticky... Endret 10. februar 2005 av tha stoffi Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 1000,- kvadratmeteren, 4mm syntes jeg å huske. Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 1000,- kvadratmeteren, 4mm syntes jeg å huske. Det læreren sa også.. men fytti rakkeren.. SÅ dyrt? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det er nok ikke SÅ dyrt, men det spørs jo selvfølgelig hvos du går. Men du må nok regne med IVERTFALL 300-400 kr pr. kvadratmeter, f.eks. hos en glassmester. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Du kan prøve på Clas Ohlson, eller din lokale glassmester, her er det kanskje noe på nettet. Så bare siden i tipsene til snublefot. tror faktisk det er samme sted jeg pleier å få gratis plexi fra (fra konteinerne altså) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå