P-in-P Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei, i dag har jeg fått min D500 Menne, det fulgte ikke med kabel (og heller ikke CD med software) så jeg må nytte meg av Bluetooth! Jeg har en Bluetooth sender/mottaker på basen til x-musa MX900, hva må jeg gjøre for at disse skal fungere sammen? Lastet ned Easy Studio 2.0 og regner med at dette programmet blir nyttet til å overføre filer når alt annet er i orden. Fulgte det forresten med USB kabel og CD hos dere andre D500 eiere? Lenke til kommentar
Smurf123 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Niks...gjorde nok ikke det nei! Men spiller egentlig ikke så stor rolle for meg, da jeg benytter meg av BT... Grattis med ny, super telefon da! Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Nei, det fulgte ikke med hos meg heller. Bruker BT.... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Er det ingen som kan fortelle hvordan da? Hvilke programmer osv? FInner ikke telefonene med programmvaren til mx900! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg bruker BT. Fungerer med easy studio 2.0 men velger å ikke bruke det. bruker d-link sitt medfølgende til dbt-120 istedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå