fantaboy Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har mottat skjermen og er kjempe fornøyd så langt bortsett ifra en liten ting.. Og det er når jeg spiller CS. Der syns jeg ikke skjermen henger godt nok med, og det er slags "streker" i bildet da det går litt fort. Jeg kjenner hvertfall bra forskjell fra min gamle CRT... ellers er den bra i spill. Det rare er at den viser 100 fps da uten at jeg har vertical syns av. Noen som vet om det er noe innstillinger på skjermkort eller skjerm jeg bør gjøre? Takker veldig for svar! Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 ingen som har noe ide? .... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det finnes en stor tråd om NEC 1770NX her på forumet, se der Lenke til kommentar
fantaboy Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 har lest igjennom det meste der, og kan ikke si jeg ser noe som tilhører dette.. Det er litt rart i og med at alt går glatt i andre spill, mens jeg syns det på langt nær går glatt som det gjorde på min CRt før.. Det er ikke bare meg som kjenner forskjellen fra 60 hz i Windows fra 100 med CRT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå