Christian_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Vi er to klasser på ca 50 stykker som skal på skoletur på slutten av året. Vi har et budsjett på ca 700-1000 per pers. Vi vurderte et sted som het Mora i Sverige og hvis vi ikke finner et annet sted så reiser vi dit.. noen som har noen forslag til andre steder som tilbyr klasseturer? nevn også pris m.v.h Christian Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 mora dokker sjø, vi skal til island vi. Du kan jo tenke på island Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Du kommer ikke langt for 1000 kroner.. Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er ganske dødt i Mora. Been there, done that. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 mora dokker sjø, vi skal til island vi. Du kan jo tenke på island med ett budsjett på 700-1000 kroner per person,så er det ikke vits i å tenke på å tenke på island en gang Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hva med et skianlegg +heiskort og en overnatting? Siden dere skal til mora går jeg ut i fra at dere bor nær svenskegrensen... og riksgränsen er f.eks. på veien til mora faktisk. Trysil er vel heller ikke lang borte? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Hva med et skianlegg +heiskort og en overnatting? Siden dere skal til mora går jeg ut i fra at dere bor nær svenskegrensen... og riksgränsen er f.eks. på veien til mora faktisk. Trysil er vel heller ikke lang borte? På sommern? neppe...... noen som har link til et sted i sverige eller danmark? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hva med et skianlegg +heiskort og en overnatting? Siden dere skal til mora går jeg ut i fra at dere bor nær svenskegrensen... og riksgränsen er f.eks. på veien til mora faktisk. Trysil er vel heller ikke lang borte? På sommern? neppe...... noen som har link til et sted i sverige eller danmark? men håpløst med 1000kr da! vår tur koster 5000kr bare billeten om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Hva med et skianlegg +heiskort og en overnatting? Siden dere skal til mora går jeg ut i fra at dere bor nær svenskegrensen... og riksgränsen er f.eks. på veien til mora faktisk. Trysil er vel heller ikke lang borte? På sommern? neppe...... noen som har link til et sted i sverige eller danmark? men håpløst med 1000kr da! vår tur koster 5000kr bare billeten om jeg ikke tar helt feil Turen skal vel koste 1000kr slik at så mange som mulig faktisk har råd til å reise. Edit: 5000kr var håpløst mye spør du meg... Endret 10. februar 2005 av ptv- Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 jeg mente 5000kr pr. elev. så trenger vi også hotell og ferie penger i 1 uke. Men turen skal bli koselig. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 ja.. vi har litt pengerproblemer så budsjettet er veldig stramt... men vi vil få det beste ut av det lille vi har Lenke til kommentar
robB Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Reis til Galdhøgpiggen eller på en av isbreene her i norge! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Jeg sier bare skottland! Vi reiste til Glasgow til 79kr (pluss skatter etc) med flyet. Helt sinnsyke priser. Det gikk en del lommepenger på barer osv da, men fet tur! Vi bodde på Euro hostel. Flyet, bussen og tog og overnatting for 4 dager kosta til sammen 1000kr tur retur. Pluss lommepenger. Det er BILLIG! www.ryanair.com Endret 10. februar 2005 av Dr.X Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ta en tur med danskebåten. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hostel Dr.X; er det helt stuerent?? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Vi var i polen. Hadde noe sånn dugnadsgreier og betalte vel 1000 kr per hode. Selv turen kostet egentlig 3-4 tusen tror jeg, siden vi hadde spart opp en del. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg sier bare skottland! Vi reiste til Glasgow til 79kr (pluss skatter etc) med flyet. Helt sinnsyke priser. Det gikk en del lommepenger på barer osv da, men fet tur! Vi bodde på Euro hostel. Flyet, bussen og tog og overnatting for 4 dager kosta til sammen 1000kr tur retur. Pluss lommepenger. Det er BILLIG! www.ryanair.com så intresant ut helt til jeg så hvor mye det ble med skatter og avgifter 8000kr i skatt og avgift på frareisen og 9950 på hjemmreisen må nok finne et annet sted:) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 er det noen spesielle grunner til att dere har så lite med penger? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) at de ikke vil betale noe selv / at de ikke vil ha dugnad sikkert kom på et jævlig bra forslag: CEBIT Edit: CEBIT var tidligere i år enn i fjor... dammit Endret 10. februar 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå