Flurry Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Heisann. Spør om hjelp _igjen_ jeg da . Denne gangen er det et problem med en div som ikke vil legge seg helt ned i bunnen av siden. Vil ha den helt nede, og så vil jeg at hele diven (høyden) vises. Men får det ikke til! =/ URL: http://www.simpz.com/thenew På forhånd takk! - Den er allerede på bunnen, men den skal være på bunne forsatt når jeg scroller. Vil også ha med margin på toppen av diven. Dvs. 15px, har allerede angitt det. =/ Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 kode for at den skal stå fast nederst på siden: position: fixed; bottom: 0; Denne ligger nå over det andre du har, derfor vil ikke margin virke som du antaglivis vil. En enkel måte å få margin på er å lage diven 15px høyere og la denne ekstra delen ha en bakgrunnsfarge lik den på resten av siden. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Problemet med denne løsningen er at er at bunn-diven vil legge seg i bunnen av browser-viduet ditt uansett slik at hvis du minimerer vinduet vil bunn-div'en komme over"innholds-div'en" . En ånnen måte å gjøre det på er å sette høyden i prosent på innholds-div'en og på bunn-div'en. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 en (3.) løsning er å legge det du vil vise nederst som bakgrund i warp div'n, og sette height: 100%(eller trikse litt) Da skal det vises riktig. eksempel: http://home.no.net/tottost/strangecs/siste/ Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 bare for og spøre om noe annet, er det noen andre som opplever at hele siden hakker når dere scroller nedover..? sitter her og irritere meg sykt over det, og det er bare den siden som gjøre det....(Opera8b1) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 kan ikke si det, men må si at den foter'n din ikke var helt top notch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå