Torjus Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg har planer om å sette opp en ventrilo server, men hvordan gjør jeg det? Jeg har 3com router, hvilke porter må jeg åpne? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg har lastet ned nå. Jeg har AMD 64 og win XP. Jeg har satt opp serveren: Men kommer ikke inn!: STORT BILDE Her er router post som jeg åpnet, er ikke sikker på om det er rett: STORT BILDE Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
zEleXed Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Ett lite spm, har du fast ip? det er det første du trenger til en server. Hvis du ikke har det, er det en pub vt srv på misjaalan.no-ip.org i tilfelle du trenger ROM, kontakt meg... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Ja har jo fast ip... 192.168.1.90..... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Ja har jo fast ip... 192.168.1.90..... Han mente ut mot nett. Ikke internt i nettverket. Uansett, man trenger ikke noen fast ip, om man laster ned programmet til no-ip.org og registrerer seg, velger en <valgfritt>.no-ip.org og velger hvilken port det skal gå til. Programmet som kjører i bakgrunnen oppdaterer da DNS om du får ny IP fra ISP'en din. www.no-ip.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå