FreBol Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Hei. Dere har sikkert fått slike mailier før. Her kommer en til. Er G556E CDRW/DVD D1800 15" 80GB 1.0GB fra Multicom noe å trakte etter? Pris 12 795 kr inkl moms. Har noen av dere erfaringer med denne? posetive eller negative angående batteritid, støy, osv. G556E MVH -F- Endret 10. februar 2005 av FreBol Lenke til kommentar
Mista Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Jeg har kjøpt denne selv fra multicom, og er meget fornøyd med den. Eneste jeg kan trekke ned på er at viften støyer en del i cpu krevende spill (regner med at dette er tilfellet på de fleste bærbare), men til gjengeld er den tilnærmet lik lydløs ellers. Batteritiden ligger på rundt 2.5-3t ved normal bruk (word, etc). Endret 10. februar 2005 av Mista Lenke til kommentar
mr_skutle Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg kjøpte G556E CDRW/DVDRW D1700 15" 80GB 512MB til kr. 14600,- for 4 månede siden. Jeg er fornøyd med ytelsen men det er noen negative ting med denne maskinen... - Lager mye (veldig mye) støy hvis du spiller nyere 3D spill eller tester den i 3DMark. - Knirker en del. - Elendig batteritid, måleren viser litt under 2 timer når batteriet er fullt opladet men den reelle brukstiden er ikke mer en 1,5 timer. Ufattelig dårlig når jeg var lovet over 4 timer. - Dårlig innsikt på skjermen fra siden og ovenifra. - Dårlig følsomhet på tastaturet. - Dårlige høytalere. + Bra ytelse. + Maskinen er liten. + liten adapter (i motsetning til det Fujitsu Siemens maskiner bruker) Lenke til kommentar
cocay Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har prøvd den en del, er en helt grei maskin... Spiller man nyere 3d spill bråker den sykt, og klikker av og til. Ikke de beste høytalerene Men eller en grei laptop... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg har en multicom pc. Denne koster bare rundt 9000 da jeg kjøpte den. Den er grei nok til diverse. Jeg har ikke opplevd noe feil med maskinvarene. Eneste er at jeg har en 40GB harddisk. Den er alerede fylt opp og går den litt treigt. Denne PC er grei nok til de fleste spill vil jeg tro. Men ta en tur innom www.zepto.no. Der er det noen bra PC-er. Du kan til og med konfiguere PC-en din selv. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Du bør heller gå for 1557 om du skal ha billig-pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå