DementedAlbino Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Skal få meg en større HD i xboxen min, og lurer derfor på om den gammle HD kan bli lest av pcen slik at jeg kan få overført de filene som ligger der? Lenke til kommentar
H2H Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har du Evox på xboxen? i såtilfelle kan du overføre inholdet på harddisken til Pcen via FTP! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Har du Evox på xboxen? i såtilfelle kan du overføre inholdet på harddisken til Pcen via FTP! Ja jeg vet det, har jo tross alt fått filene over på xboxen Problemet da er at jeg må ha 160 GB med ledig plass på pcen + overføre det dobbelt opp, noe jeg ikke gidder eller har plass til, så derfor kunne jeg tenkt meg å montert disken som er i xbox i pcen, så overført innholdet til den nye disken. Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Filsystemet på xbox heter fat-x, tror ikke pc'en klarer å lese disken. Lenke til kommentar
H2H Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 du kan låne en annen Xbox... å sette den gamle disken i den.. så kopiere over via Xbox ftp.... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 du kan låne en annen Xbox... å sette den gamle disken i den.. så kopiere over via Xbox ftp.... Ja, har tenkt på det, men da må jeg finne en som har chippet xbox først. Tror jeg får heller lage plass på pcen og overføre til pc først, så tilbake til nye disken. Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 File Transfer Protocol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå