Kim T Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Hei alle sammen vil bare spørre om en ting....Jeg har dvd opptaker til tv'en hvor jeg kan ta opp programmer. For tiden holder jeg på med å ta opp LOST. Men her kommer det reklame inni film og jeg tar opp mer en jeg trenger. Finnes det et program hvor jeg kan fjerne reklame slik at jeg lager min egen "versjon"? Slik at jeg får plass til flere episoder på en DVD?. Endret 10. februar 2005 av kimthoma Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hmm.. Har ikke peiling om det funnes noe program spesielt til dette. Men det jeg ville ha gjort er og fått Inn dvden på pcen og redigert det vekk! Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Er noe slikt jeg mener.....klippe vekk det jeg ikke trenger som reklame....og deretter legge det på pc'en til jeg har nok film til en dvd og så brenne en dvd....Men hvilket program kan gjøre det? Pinnacle? Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har du DVD-oppptaker med harddisk så kan man oftest redigere på denne før man brenner. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ulead DVD MovieFactory kan redigere innholdet på DVD+/-VR-disker. http://www.ulead.com/dmf/features.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå