Gå til innhold

Cpu'en


-Xp-

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på enn liten ting med cpuen. Jeg har hatt en Collermaster EP5-6I11A vifte på. Og da jeg tok av vifta for å sende hovekorte inn til byttings låg det et rosa lag med et eller anna stoff rundt cpu kjerna er dette normalt?? Å kan jeg fortsatt bruke den samme vifta på cpuen?? På vifta var det ein firkant inni det rosa stoffet som var vekk av det som var der da jeg oppna vifta.

 

Er det foresten noen som har sent inn eit hovedkort som er opna ved hjelp av angreretten. Står noe om at dei trekk litt av prisen viss det er opna. Noen som har erfaring med dette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den rosa tyggisaktige greia er den type kjølepastasak som kommer med de fleste kjølere. Ser ut som et veldig tjukt frimerke omtrent før kjøleren er satt på. Siden coren på CPU står opp fra resten av den, blir altså det overflødige pressa ut og legger seg rundt coren. Itno værre enn det..

 

Om du benytter deg av angrefristloven er du jo seffer innenfor dens tidsrammer, så vidt jeg husker (har ikke lovsamlinga mi her) skal du da få hele beløpet refundert.

Lenke til kommentar

lure på dette med angrefristloven på grunn av at på itbutikken.dk ikke kan selles med en gang etter at den er returnert så blir det trekk.

 

Skal også lever tilbake cpuen, vil folk anbefale meg å rense cpuen før jeg sender den tilbake eller skal jeg bare sende den som den er?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-17 22:49, -Xp- skrev:

lure på dette med angrefristloven på grunn av at på itbutikken.dk ikke kan selles med en gang etter at den er returnert så blir det trekk.


Skal også lever tilbake cpuen, vil folk anbefale meg å rense cpuen før jeg sender den tilbake eller skal jeg bare sende den som den er?




 

 

Jeg ville ikke ha renset!

Da ser dem at du har brukt kjøling på den o.s.v

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...