Gå til innhold

Når møter dere opp før Nattkjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
satser på å få tak i det på dagen eller noe sånt. Hvis ikke får jeg bare prøve senere :)

ikke verre.

Dagen, altså slik "vanlig kjøpstid" den 11.?

Er litt interessert i den CE jeg, og lurer på om jeg må prøve en slik "nattåpent" butikk.. :hmm:

Lenke til kommentar
Hvis man er så higen etter spillet at man er villig til å stille seg opp i lang kø midt på natten, så lurer jeg egnetlig på hvorfor dere ikke forhåndsbestilte det i stedet

Kan ha en sammenheng med at en del nettsjapper er noe treige og sender ut spillet på release dagen (eller dagen før). Da kommer spillet senere enn 00.01 fredags morgen...

Men for all del...

Lenke til kommentar
Hvis man er så higen etter spillet at man er villig til å stille seg opp i lang kø midt på natten, så lurer jeg egnetlig på hvorfor dere ikke forhåndsbestilte det i stedet

En ting jeg har lurt på lenge, er du en gutt eller jente? :blush:

Ser jo at det er bilde av en jente, men er det deg?

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

En ting jeg har lurt på lenge, er du en gutt eller jente? :blush:

Ser jo at det er bilde av en jente, men er det deg?

Ja, det er meg.

Lenke til kommentar

Eg skulle villig ha møtt opp på nattkjøp (i god tid før det starta og), dersom det hadde vert noko slik her på den lille stygge plassen eg bur på..

men så har det seg slik at den einaste butikken som selger spill her eg bur er elkjøp, og den elkjøp butikken som er her, er ein god del verre enn ein gjennomsnittleg.. (Kan ramse opp diverse historier her, men det er folk neppe interessert i, og det tar tid å skrive alt, så det gidder eg ikkje).. Men saken er den at dei seier at dei ikkje er sikre på om dei får spillet inn i morgon, eller om dei i det heile tatt gjør det før vinter-ferien..

Dumme meg som ikkje forhåndsbestillte.. :wallbash::wallbash:

(måtte bare få ut all agresjonen min)..

Lenke til kommentar
Eg skulle villig ha møtt opp på nattkjøp (i god tid før det starta og), dersom det hadde vert noko slik her på den lille stygge plassen eg bur på..

men så har det seg slik at den einaste butikken som selger spill her eg bur er elkjøp, og den elkjøp butikken som er her, er ein god del verre enn ein gjennomsnittleg.. (Kan ramse opp diverse historier her, men det er folk neppe interessert i, og det tar tid å skrive alt, så det gidder eg ikkje).. Men saken er den at dei seier at dei ikkje er sikre på om dei får spillet inn i morgon, eller om dei i det heile tatt gjør det før vinter-ferien..

Dumme meg som ikkje forhåndsbestillte.. :wallbash::wallbash:

Jeg vil veldig gjerne høre et par historier fra denne butikken... heheh.... :D

Lenke til kommentar

Dumme meg som ikkje forhåndsbestillte..  :wallbash:  :wallbash:

Jeg vil veldig gjerne høre et par historier fra denne butikken... heheh.... :D

Slenger meg på her... Elsker gode Elkjip-historier... :love:

Lenke til kommentar
Hei!

Bare lurte på når folk har planer om å stille seg i kø jeg, før nattåpent på diverse butikker.. Kommer dere til å stå der hele dagen, eller kommer dere når det åpner?

Hvor tidlig kommer folk?

Hadde planer om å gå ned på spiderman i kveld for å sikre meg wow

meeeeeeeeeen, så fant jeg ut at de selger det overalt i dag.

Tilogmed CE, som jeg kjøpte, burde være mulig å få tak i dag

V

Endret av vetle
Lenke til kommentar
Hadde planer om å gå ned på spiderman i kveld for å sikre meg wow

meeeeeeeeeen, så fant jeg ut at de selger det overalt i dag.

Tilogmed CE, som jeg kjøpte, burde være mulig å få tak i dag

Hvor fikk du kjøpt CE idag, om jeg kan spørre? ..jeg bor i Oslo..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...