MarkusG Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Noen som kan anbefale noen sanger av Van halen? Tok dette musikksøket og søkte på Guns N' Roses (Som jeg liker veldig godt) og så at Van Halen kom rett ved. Hadde litt lyst å prøve å høre litt på de Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Joa...de to første platene bør jo sjekkes ut. Med selveste mr. Testosteron, David Lee Roth på vokal. Det kom en samler i fjor med en hel masse snacks (tror den er dobbel) greit å begynne med den kanskje? ....og du har nok helt sikkert hørt sangen Jump på et eller annet 80-talls vorspiel..... T'Weed Lenke til kommentar
sixx Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 enig, sjekk ut samleplata hans først. Da får du et veldig godt intrykk... Men elelrs så er den sangen med noe med ice cream og eruption to veldig gode låter... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 hans Hvem? Lurte jeg på og... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 van halen med band da...særinger Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Van Halene, faktisk. Gitarist Eddie og trommeslager Alex er brødre. Derfor godtas det ikke at du omtaler dem som "han"... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er to Van Halen i Van Halen-bandet. Eddie Van Halen og Alex (?) Van Halen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Samme som å si Han BeeGee. Van Halen har aldri slått til hos meg, noen som har hatt gruppen som favoritt igrunn? Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Samme som å si Han BeeGee. Van Halen har aldri slått til hos meg, noen som har hatt gruppen som favoritt igrunn? Ja, de har ikke helt oppnådd noe favorittstempel hos meg heller. Masse fint gitarspill av Eddie, det skal de ha, men det er noe litt for ikke-udødelig 80-talls-sound over mye av musikken deres. Men 1984 er et bra album. Til trådstarter: Ta en kikk på omtalen hos Allmusic. Ta forøvrig alltid en kikk innom Allmusic når du trenger litt anbefaling på album fra artister og band som er sånn passe internasjonalt kjente. Lenke til kommentar
Champ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Panama og Jump er gode låter. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Samme som å si Han BeeGee. Van Halen har aldri slått til hos meg, noen som har hatt gruppen som favoritt igrunn? Niks, det er IKKE det samme. Det er ingen av medlemmene (brødrene) av BeeGees som heter BeeGee. (etternavnet deres er Gibb). Og trådstarter spurte etter gode låter, ikke om du eller andre liker dem eller ikke. Jamie's crying (mulig typo her) Runnin' with the devil T'Weed Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hot For Teacher slår bra an, ihvertfall hos meg. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Kan anbefale albumet "Balance". Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Dreams og Jump er egentlig de eneste låtene jeg liker av Van Halen Lenke til kommentar
nord Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hot For Teacher slår bra an, ihvertfall hos meg. tapping mania, festlige greier. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg kan anbefale "Best Of both Worlds" albumet... Der er alle Van Halen's beste hits samla på 2cd'r. Sangen "Ain't 'Talkin 'Bout Love" er skikkelig kul da... Riffet er til å få orgasme av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå