Freak627 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) hei der jeg trenger raske svar nå!! EDIT:viss dette er feilposta kan noen hjelpe meg å fytte denn??? okey jeg satte meg ned nå for 10 min siden startet pc som vanelig. men når jeg kom i windows og alt hadde lastet ferdig å jeg klikka på msn. vips så kommer det en skummel lyd fra skjermkortet og skjermen ble full av røde,blåe,grønne striper over det hele. pc klikker når dette skjer så jeg fåkke gjort en shit jeg tenkte "hmmm hva nå??? ja en restart hjelper sikert" men nei alt det samme bare at "stripende er der helt fra starten av. HEL****** F*** tenkte jeg. jeje så lagde jeg posten her så jeg lurte om noen har hatt samme feil eller liknende å kan hjelpe meg *snufs* Specs: amd xp3000 333mhz fsb 768mb twinmos ram(3stk) abit nf7-s 120gig maxtor disk 1 dvd brener(nec 1400) og en cd brenner(sony) 300w no-name power jeg misstenker at det er poweren men jeg er helt grønn på dette området så dere veit sikkert. specs på psu: +3.3v 20a +5v 26a +12v 13a -12v 0,8 a -5v 0.5 a +5vsb 2a jeg har et leadtek a400gt 6800gt. har ikke no bilde nå fordi jeg har pc oss en kammis(som jeg sitter på nu) håpre jeg får noen raske svar mvh Kim Endret 11. februar 2005 av Freak627 Lenke til kommentar
jørn nilsen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 den ekstra strømkontakten til skjermkortet kan ha dålig kontakt. hvis skjermkortet får for lite strøm piper det.. dessuten krever 6800 serien minst 350 ekte watt psu.. cpu en din er heller ikke så glad i å få lite strøm.. ville ha prøvd med en større strømforsyning. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) fiksa det får en stund siden nå hehe dumme meg trengte bare og bytte kontakt til en som kom rett ut av psu,en uansett så tror jeg ikke på noe med at man MÅ ha 300w eller mer. jeg klarer jo og fra en 6800gt med en no-name 300w bare tull!!! Endret 11. mars 2005 av Freak627 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 jupp, da har du rett og slett overbelastet den kursen ut i fra PSU`en.. ikke mange som tenker på det nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå