Gladideg Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg har kjøpt en GPU Blokk fra Microplex : Aqua Computer GPU Blokk I tillegg har jeg bestilt nye nippler : Slangenippel, messing, 1/8"BSPx1/4"ID for at de skal kunne passe til mitt TT Bigwater sett. (som forøvrig har 1/4 ID slanger) Men, som sett på bildet under, så lurer jeg på om de nye nipplene skal skrues på der de gamle sitter? De sitter dønn fast, og jeg er redd for å ødelegge blokken. Eller har jeg rett og slett bestilt feil type nippler? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 De nye niplene skal på plass der de andre sitter ja! Selv om de sitter "dønn", så er det fullt mulig å få de løs. Bruk skikkelig verktøy (en fastnøkkel i riktig dimensjon) og varm gjerne plexien / blokka i vann før du demonterer niplene. Niplene du har bestilt ser ut til å ha de riktige gjengene, så det skulle gå greit. Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 okej rakk ikke å lese reply'n før jeg tok i et skipper tak selv... Fikk løsnet dem med en tang, og montert de nye... Fungerte fint =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå