Gå til innhold

gamecard på WoW, alikavel må jeg gi vekk konto nr?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, er 17år og har ikke VISA kort.. Men det står på hjemmesiden deres at electron skal funke(tviler, men da får jeg ihvertfall brukt det til noe :p).

Og nei, tviler på at du XerXes er særlig eldre enn meg :ermm: Har bare lagt merke til en frekk person i wow, intet mer. Dette er for min del veldig bra, da jeg spiller cs og der er det helt forj*vlig for å sammenligne..

Månedsbeløpet "may save us all" :cool:

Lenke til kommentar

back til topic plz, lat oss si jeg kjøper WoW 11 februar eller når det kommer ut, og tenker jess! så går jeg hjem og skal spille, men da vil de nekte meg å spille uten å oppgi kontonr uansett om jeg sier jeg skal bare bruke game/time cards?

kan noen være så snill og svare? må jeg virkelig vente til 4 mars visst jeg ikke gir dem konto nr?

Lenke til kommentar

Du vil ha et "Ja, du kan gjøre som du vil"-svar før du gir opp du, ikke sant?

Blizzard har ikke vært helt stabile på informasjonen foreløpig, men p.t. ser det for meg ut til at du må registrere deg med visa-nummer for å spille før 4. mars. Jeg skal si ifra i morgen når jeg registrerer meg ... hvis jeg husker det (det betyr at jeg kommer til å glemme det).

Forøvrig se svar ovenfor: test det selv, skjønner ikke hvordan det kan skade å kjøpe spillet i morgen uansett.

Lenke til kommentar

Det står "(Please note that a credit card will also be required for those players who plan to use pre-paid game cards but wish to start playing before they become available on the 4th of March.)

Dette tolker jeg som at du trenger kredittkort før Gamecards kommer.

Konklusjon: -=Toasted=- har rett...

Endret av Dandar
Lenke til kommentar
Det står "(Please note that a credit card will also be required for those players who plan to use pre-paid game cards but wish to start playing before they become available on the 4th of March.)

Dette tolker jeg som at du trenger kredittkort før Gamecards kommer.

Konklusjon: -=Toasted=- har rett...

stemmer. :p men, nå må jeg drite.. forventer ikke og være tibake på forumet før tidligst i morra.. snakkes!

Endret av -=Toasted=-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

wft? Så det er slik at, som ikke har Visa og trodde redningen for meg var å kjøpe game card må likevel oppgi Visa nr. som jeg ikke har?? Det er jo bare dumt! :wallbash:

Men har lest litt i en tråd fra gamer.no, der står det dette:

"15. If I pay by pre-paid card, will I still need to have another payment method stated on my account?

No. When the pre-paid cards are available, this number will be the only one required."

Altså at man ikke trenger noe annet en nummeret som står på game card'et. Er det slik så er jeg reddet! For da kan jeg kjøpe spillet, spille en gratis måned og så kjøpe game card! :green:

Det er vel slik det fungerer?

:dontgetit:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Altså at man ikke trenger noe annet en nummeret som står på game card'et. Er det slik så er jeg reddet! For da kan jeg kjøpe spillet, spille en gratis måned og så kjøpe game card! :green:

Første måned er gratis er den ikke?

Håper det er slik, kan jo ikke vente til 4 mars.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Første måned er gratis er den ikke?

Håper det er slik, kan jo ikke vente til 4 mars.

Det er gratis den første måneden ja, men jeg har hørt så mye forskjellig som at man må registrere Visa eller GC for å lage seg en account. Har ikke fått noe konkret svar på dette.

Det kan vel ikke stemme!? Hvorfor skal vi registrere det Visa kortet vi ikke har?? Er ikke det hele vitsen med game cards da? At vi uten Visa liksom skal få spille! :hrm:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Du trenger ikke kredittkort for å bruke Gamecards, det de mener er at du trenger kredittkort FØR før Gamecards kommer.

Får quote meg selv da, siden ingen gidder å lese :roll:

Endret av Dandar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Du trenger ikke kredittkort for å bruke Gamecards, det de mener er at du trenger kredittkort FØR før Gamecards kommer.

Får quote meg selv da, siden ingen gidder å lese :roll:

Ok, beklager at jeg ikke las så veldig nøye der. Men tror jeg skjønner det nå, altså får å spille den måneden som er gratis så må man skrive inn et kreditt kort nummer uten å betale noe. Så da er det bare å mase på foreldre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...