Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Casemod Verktøy

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-06-20 17:47, DrErling skrev:

Grei test dette her. Hvis du blir irritert av å vente på at de bildene skal åpne... Ja, da er det på tide å oppgradere linja litt!

:roll:
<-- 1Mbit

Det her er snakk om en prinsippsak. Jeg har sett flere tråder i forumet der bilder som er mindre enn dette, er blitt fjernet og erstattet med en link!

Jeg har ADSL 704/128 så det tar ikke tid for min del. Men et argument som moderatorer har brukt tidligere er at bildene er for store i høyde og bredde, og ikke bare i størrelse (kB)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-20 23:49, Fixer'n skrev:

Nå må en eller annen mod stenge denne tråden før dere taper ansiktett fullstendig. :sad:

Hm, har jo sett argumentene tidligere i tråden, og kan for så vidt skjønne reaksjonene.

Men hvorfor ikke snu litt på det da? Den / de av brukerne som måtte føle for å legge ut tilsvarende bildestørrelser vil vel neppe få "stryk" av våre moderatorer heretter, såsant det advares mot "Store bilder" i tråden? Jeg vil nå tro det, ettersom de selv benytter seg av dette.

Eller har en eller annen kommet i klemme her?

Jeg bare lurer.....

[ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-06-21 00:33 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-21 00:30, MrA| skrev:

Modem brukere er noe for seg selv ja. Tror de eier verden med det stusselige modemet sitt :smile:.

Det har ikke noe med hastighet å gjøre, modem eller fastlinje sitter selv på 11mb linje så hastilhet er ikke noe problem.

Men det sjønner ikke alle.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-21 05:14, Jimmy Pop skrev:

Skjerpings nå!

Det stod jo klart og tydelig

OBS! STORE BILDER=Modembruker hold dere unna

Skjønner ikke problemet deres...

Vil bare legge til at når jeg skrev innlegget mitt stod det bare: "OBS! Bilder!"

Så dette ble redigert i ettertid! Bare synd at vi "dødelige" ikke har mulighet for å redigere overskriften i en tråd! :wink:

Lenke til kommentar

hmmm ! er ikke dette et casemod forum da ???? skal dere diskutere hva som er lov og ikke lov så venligst flytt dere til et annet forum :smile: hmmm! NOT ?

sikkle sikkle , tastaturet mitt er vått takket være de bildene der :smile: likte det verkstedet der ja ( for de som ikke helt vet hva han skal med alt det utstyret der så ta en nermere titt på overclocking ,vann avkjøling og div , da ser du fort hva han kan bruke det til bare for å nevne noe da hehe, Giiiid jeg hadde så mye penger :smile: hva koster den dreier benken da ? 40 -60 000 ? eller hva med den derre multi freseren :smile:

vinni i lotto eller hehe

sorry , men er litt mesunnelig bare , glise glise :smile:

ps. har du innbruds alarm på det verkstedet hehe

Lenke til kommentar

Haha, er så sinnsykt typisk dette her, starter en tråd for å snakke om et eller annet og ender opp med en helt annen diskusjon som alle kunne vært foruten, eller i verste fall startet en egen tråd så folk som ville komentere den egentlige saken kunne få lov til det. Hvis jeg ville poste et svar som f.eks "Det utstyret var konge, skulle ønske jeg hadde tilgang til slikt" ville det bare bli slukt i det emnet som denne tråden har blitt konvertert til...

Og uansett... konge utstyr... :grin:

Lenke til kommentar

haha, mest useriøse og dustete diskusjon ever :smile:

Arrgumentet med at modem brukere skal holde seg unna er bare, teit, mange som sitter med dårlig linje, burde ta hensyn...

ellers så er det bare å hente seg en brus mens man laster bildene også da, men link er å foretrekke...

mye verktøy, men jeg klarte ikke helt å tenke ut hva du skulle med en dreibenk :smile:

meste som kan dreies finnes jo ferdig i butikker og slikt også, og for å dreie bra med en slik bør du har litt øvelse :smile: (har faktisk slik en selv i verkstedet til far)

ellers, keep up the good work :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-22 17:57, oceana skrev:

mye verktøy, men jeg klarte ikke helt å tenke ut hva du skulle med en dreibenk :smile:

meste som kan dreies finnes jo ferdig i butikker og slikt også, og for å dreie bra med en slik bør du har litt øvelse :smile: (har faktisk slik en selv i verkstedet til far)

ellers, keep up the good work :smile:

Hm, vet du at man godt kan dreie en firkantet vannblokk i en dreiebenk?

Det er faktisk svært enkelt! Hm, med litt øvelse i allefall! :smile:

Lenke til kommentar

Greit at folk sier i fra men trenger man og lage en diskusjon. En ting du kunne ha gjor var og slå sammen bildene (Et stor bilde med mange mindre iblder i) og lakt en link i stede. for meg er det samme.

Ser greit ut det verktøyet men kan du bruke alt sammen da? Jeg holder meg til det jeg finner i fars verktøyskuff.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-22 19:43, Skrue skrev:

Det går greit i en firbakk chucks.

Benken koster ca 120000. Det er ikke mitt utstyr, det er min far sitt:) Bare s yned jeg bor 10 mil unna, derfor det tar litt tid mellom prosjektene. Ellers så hadde det vært stor produksjon av diverse ting..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-22 17:57, oceana skrev:

haha, mest useriøse og dustete diskusjon ever :smile:

Å neidu! Kan f.eks. nevne en diskusjon om hvor langt det gikk an å klokke et skjermkort, tråden lå i prosessor og overklokking, og det som ble diskutert var noe helt annet, som hadde verken med skjermkort eller prosessorer å gjøre. Hvis jeg ikke husker feil passa innholdet egentlig best inn i off-topic seksjonen. Har ikke URL til den, men du verden så morsom den var :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-22 21:14, SirHartge skrev:

Quote:

Den 2002-06-22 19:43, Skrue skrev:

Det går greit i en firbakk chucks.

Benken koster ca 120000. Det er ikke mitt utstyr, det er min far sitt:) Bare s yned jeg bor 10 mil unna, derfor det tar litt tid mellom prosjektene. Ellers så hadde det vært stor produksjon av diverse ting..

- Og det lar seg faktisk godt gjøre i en trebakkers chuck også! :grin:

10 mil unna? Da kan jeg skjønne at det skranter litt med produksjonen.

Men du har vel en kjapp BMW, etter hva jeg kan skjønne? Gi gass mann!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-22 21:35, Skrue skrev:

- Og det lar seg faktisk godt gjøre i en trebakkers chuck også!
:grin:

Seff går det ann, men det er snakk om å få ei nøyaktig og bra nok oppspenning så bruker man firbakk chucks. Bruker så måleur til å rette opp..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-22 23:04, SirHartge skrev:

Seff går det ann, men det er snakk om å få ei nøyaktig og bra nok oppspenning så bruker man firbakk chucks. Bruker så måleur til å rette opp..

Egentlig ikke nødvendig med måleur, ettersom endeflatene ikke nødvendigvis behøver å være absolutt i vinkel!

Ville bare fokusere på at det godt kan la seg gjøre å dreie firkanter i en dreiebenk.

_Anleggsflaten_ på en vannblokk kan derimot dreies på en planskive med dobbeltsidig tape, og behøver derfor ingen oppretting med måleur!

Er du nyskjerrig på hvordan, kan jeg sagtens sende deg et bilde! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-22 23:18, Skrue skrev:

Egentlig ikke nødvendig med måleur, ettersom endeflatene ikke nødvendigvis behøver å være absolutt i vinkel!

Når man skal rette opp skikkelig så bruker man måleur.

Som regel så skal endeflatene være i vinkel..

Men nok om det:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...