Jeg_ruler Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) slettet Endret 7. desember 2011 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 OT: Hvilket klassetrinn går du på? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Gjør leksene dine selv! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Her er forøvrig konkurransen, slik at flere kan få være med på den. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 turen er uansett verdt spenna... meget fin tur Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 turen er uansett verdt spenna... meget fin tur Har tatt turen med AKtive Fredsreiser, og alt i alt, var det en veldig flott tur.. Skulle gjerne betalt mer og fått noen litt mer anstendige hoteller og lugarer på båten, og kanskje bedre mat.. Men men, sånn er det. Var en fin tur! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) slettet Endret 7. desember 2011 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 turen er uansett verdt spenna... meget fin tur Har tatt turen med AKtive Fredsreiser, og alt i alt, var det en veldig flott tur.. Skulle gjerne betalt mer og fått noen litt mer anstendige hoteller og lugarer på båten, og kanskje bedre mat.. Men men, sånn er det. Var en fin tur! vi bodde på ett helt ålreit hotell i Krakow,og ett kjempefint hotell i Berlin... trur vi ga opp imot 2 lapper for turen,det var med mat de fleste dagene,seng osv... så hadde jeg 2000 i lommepenger...blei fylla,og nye freshe sko til 400 som kosta 1800 i norge Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 turen er uansett verdt spenna... meget fin tur Har tatt turen med AKtive Fredsreiser, og alt i alt, var det en veldig flott tur.. Skulle gjerne betalt mer og fått noen litt mer anstendige hoteller og lugarer på båten, og kanskje bedre mat.. Men men, sånn er det. Var en fin tur! vi bodde på ett helt ålreit hotell i Krakow,og ett kjempefint hotell i Berlin... trur vi ga opp imot 2 lapper for turen,det var med mat de fleste dagene,seng osv... så hadde jeg 2000 i lommepenger...blei fylla,og nye freshe sko til 400 som kosta 1800 i norge Vi betalte 4 500.. I Cracow er det en Lacostebutikk, det er alt. I Berlin er det jo litt mer.. Hehehe. men uansett, fin tur. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Vi betalte 4 500.. Vi og. VI har ikke vært der enda da. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Vi betalte 4 500.. I Cracow er det en Lacostebutikk, det er alt. I Berlin er det jo litt mer.. Hehehe. men uansett, fin tur. Mulig jeg mistolker litt, men er merkeklær høydepunktet ditt på en slik tur? Var forresten med hvite busser selv, vi hadde det kjempegøy. Virkelig å anbefale. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Vi betalte 4 500.. I Cracow er det en Lacostebutikk, det er alt. I Berlin er det jo litt mer.. Hehehe. men uansett, fin tur. Mulig jeg mistolker litt, men er merkeklær høydepunktet ditt på en slik tur? Var forresten med hvite busser selv, vi hadde det kjempegøy. Virkelig å anbefale. Det var jo ikke noe annet å kjøpe i Polen da.. Var kjempegøy, vedgår det. Utrolig sosialt! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Trodde å kjøpe søppel og andre "morsomme" og ubrukelige saker var halve morroa jeg Husker vi kom over en sjappe som solgte noen ganske råtne soft guns, men de var billige og perfekt for å drive med hotel-warfare De endte i en stor pose som læreren stakk av med, skurken skulle sikkert ha alle selv Husker de prøvde å servere oss kokt sau hver bidige dag, da var det greit å ha med litt ekstra lommepenger. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Javel, det var ikke helt slik jeg så på det men.. Lacostebutikken hadde i tillegg nesten norske priser.. Var en offisiell concept store. Veldig hyggelig personale, og de mest velkledde polakkene jeg traff. Men i Norge har vi ikke egen lacoste-butikk.. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) slettet Endret 7. desember 2011 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Berlin er jo en europeisk storby, så ja. Men ikke noe å si på, som i No. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Trodde å kjøpe søppel og andre "morsomme" og ubrukelige saker var halve morroa jeg Jeg også. Endret 11. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Men i Norge har vi ikke egen lacoste-butikk.. De har da en butikk på Xhibition i Bergen som heter Lacoste, og ikke selger annet enn Lacoste produkter. Denne butikken er riktig nok ikke veldig stor, men den er. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Men i Norge har vi ikke egen lacoste-butikk.. De har da en butikk på Xhibition i Bergen som heter Lacoste, og ikke selger annet enn Lacoste produkter. Denne butikken er riktig nok ikke veldig stor, men den er. Jøss. Høres bra ut. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Dritt, virker som vi er den einaste klassa i hele norge som ikke fikk dra til Polen eller Tjekkia eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå