TST Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Langt inne i fremtiden er menneskene og mange andre raser tvunget ned i dypet av en atomkrig som utslettet jordens overflate. Aquanox er fortsettelsen på spillet Archimedean Dynasty som ble utgitt i 1996. Med en grafikk spesiallaget for GeForce 3 er spillet en fryd for øyet. Det er derfor synd at gameplayet og storyen blir ødelagt av noen frustrasjonsmomenter som lett kunne vært unngått. Les hele omtalen Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Send mail til dem og spør om du kan få en kopi av benchmark-versjonen. Det skal bare benyttes til offentlig testing og slikt. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hei! Jeg synes også at grafikken på Aquanox er fantastisk! Det er faktisk noe av det råeste jeg har sett. Men det som ødelegger Aquanox er game-playet, det ødelgger spillet, selv har jeg ikke spillt det så mye. Men det gikk smertefritt uten noen antydning til lagg på 4xFSAA + Sfilter 64Bit Antistropic filtrering og 1280*1024 med alt på high! ASUS GF4Ti4500 :smile: Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Etter slik jeg har forstått det, så er kun benchmark tilgjengelig for spesielt utvalgte. Håper den kommer som freeware snart:) Lenke til kommentar
Stark raven Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 :-? Jeg har fremdeles ikke sett noen som helst kommentar på at det faktisk ikke går an å runde spillet! Er det noen som har unngått bugen på siste brett som gjør at uansett hva som gjøres så stopper fartøyene som skal evakuere byen før de skal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg