Gå til innhold

Kjøp av ny Shuttle 939.

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet ut at jeg skal kjøpe meg en Shuttle SN95G5, og har 12.000 kr å bruke. Derfor vil jeg gjerne ha litt hjelp fra dere.

Som jeg nevnte tidligere så skal det være Socket 939.

Skal ikke overklokkes, ikke i stor grad uansett. Jeg trenger kun selve boksen, og PCen er til vanlig bruk. (internett, film, spill osv osv)

Jeg har tidligere hatt denne tråden der jeg har komt fram til dette oppsettet. Eneste jeg trenger er et skjermkort som er forholdsvis stillegående.

Takker for all hjelp

Endret av SintBrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
X800 er vel mest stillegående av dagens kort. Ellers må det vel nevnes at raptor-disker er kjent for å bråke veldig også.

er det kjent at raptor bråker? hmmm sitter med ein og merker ikkje noko meir bråk der enn frå andre disker... litt knirking under full bruk av den, men når ein brukar disken som pleier ein å spele so då er vel ikkje nøye...

Lenke til kommentar
X800 er vel mest stillegående av dagens kort. Ellers må det vel nevnes at raptor-disker er kjent for å bråke veldig også.

har selv OS kjørende på en raptor å må si meg fornøyd i forhold til det jeg har hørt om den, den "knaker" litt når den laster, men ikke noe nevneverdig, og er meget fornøyd i forhold til ytelse :thumbup:

Lenke til kommentar

Akkurat Raptoren er jeg litt uenig med meg selv. Systemet som jeg har satt sammen er ganske bra, og derfor ønsker ikke jeg noen svake ledd :p Nå har jeg en samsung spinpoint som systemdisk og den er ganske stillegående. Så kanskje jeg skal investere i en slik en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...