eoj_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Hei Er det noen som kan en annen måte å komme inn i task manager?? Bruker XP Espen Endret 10. februar 2005 av eoj_ Lenke til kommentar
Legion Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 ctrl+shift+esc høyreklikk på taskbar->task manager start->run: taskmgr Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hvis du ikke kommer inn på Task manager, så kan det være pga. virus som blokkerer funksjonen. Prøv å se om det samme skjer når du starter i sikkermodus (F8 under oppstart). Lenke til kommentar
jaha Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 hva slags virus snakker vi om her? har samme problemet jeg også på et par maskiner. Veldig kjeitt. Alt henger seg opp og jeg må restarte. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 hva slags virus snakker vi om her? har samme problemet jeg også på et par maskiner. Veldig kjeitt. Alt henger seg opp og jeg må restarte. Man snakker ikke nødvendigvis om et virus, det er bare en teori fra min side. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Virus og virus... jeg har opplevd malware som automatisk avslutter regedit.exe og taskmgr.exe med en gang, men løsningen er lett: I w2k laster du ned system tools og bruker tlist og kill, i XP bruker du tasklist og tskill. Etter at malware programfilen er avsluttet går du inn i registeret (eller bruker msconfig) og hindrer oppstart av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå