tommy40 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Heisan. Jeg har et pussig problem med internet explorer. Hvis jeg trykker enkelte linker, får jeg en feilmelding (den vanlige feilmeldingen om at det har oppstått et problem, osv), og siden blir borte. Det samme skjer på enkelte steder hvor jeg skriver inne et søkeord e.l. og trykker "enter". Hvis jeg derimot trykker på "søk" ved hjelp av musa, så kommer jeg rett inn. Noen som har hatt samme problem? Tar et kjapt sp.m til, siden jeg er så godt i gang. Jeg har et 6600gt-kort og og kjapp internettforbindelse, og spiller doom og farcry på nett uten antydning til hakk. Men når sønnen min spiller pool på jippii.no, så hakker det så mye at det nytter nesten ikke å spille. Noen som vet hvorfor? mvh tommy Emnetittel redigert. Grunnlag gitt i posten under. PoleCat Endret 10. februar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Først vil jeg be deg ta en titt på retningslinjene og nettiketten, særlig regel 3 og "Hva er dårlig bruk av emnefeltet?". "problemer med explorer" er en meget dårlig emnetittel, ettersom den sier null og niks om hva spørsmålet ditt er. Det forteller meg bare at har noe problemer med explorer. Ergo en dårlig emnetittel, og i strid med forumets regler. Nok om det, kan se om jeg kan få hjulpet deg! 1: Høres veldig merkelig ut, er du sikker på at du ikke har noe virus, spyware eller noe annet dritt? 2: Skjer dette kun når han spiller pool på jippii.no, eller ved andre spill også? Lenke til kommentar
tommy40 Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Heisan igjen. Bruker Norton Antivirus og scanner jevnlig med adaware og spybot. I tillegg til at jeg prøver andre spionprogram i ny og ne. Har ikke hatt noe problemer bortsett fra de ovennevnte og maskinen er meget rask og stabil på alle andre områder. Når det gjelder hakking i spill, så gjelder det alle spillene på jippii.no. Ingen andre steder. Har lyst til å reinstallere Internet explorer, men er det mulig? Eller må jeg formatere for å få gjort det? (ja, jeg er helt grønn) mvh tommy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Har du lastet ned nyeste oppdateringer til Internet Explorer? Gjør det. Ellers kan du jo vurdere å skifte nettleser, og se om det fungerer noe bedre da. Anbefaller Firefox. Endret 10. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå