jarle*goes*pro Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) kjøpte meg nye ram brikke igår, og når eg satt di i virka bere 1, so eg skulde skjeke om den va skikerlig i, og nor eg gjor det, stopper alt(klikker ikke) og der ste "detecting ide drivers" HJELP, er frustrert uten maskina mi Endret 10. februar 2005 av jarle*goes*pro Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Skift emnefelt ellers vil denne tråden bli stengt. Prøv å reset BIOS, og se om det hjelper. Prøv også å ta ut minne brikkene, får så å sette de inn igjen. Lenke til kommentar
jarle*goes*pro Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Skift emnefelt ellers vil denne tråden bli stengt.Prøv å reset BIOS, og se om det hjelper. Prøv også å ta ut minne brikkene, får så å sette de inn igjen. har prøvd begge to, men det "klikker" fortsat. Lenke til kommentar
boost Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Prøv den hos en kompis :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå