Gå til innhold

hjelp klarer ikke og slette riskII demo!


Anbefalte innlegg

for ikk så lenge siden så lastet jeg ned riskII demo via tilbudet på msn :w00t: reklameringen det tok vel langt tid og laste ned så gadd jeg ikke mer jeg avbrøt ingenting skjedde jeg venta til det hvar ferdig men da krevde det att jeg måtte online noe jeg ikke gidderså ville jeg slette hele spillet men setup ikonet (som tyder på og være programmet som lastet ned hele demoen) lar seg ikke slette please si åssen jeg fjerner den møkka :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ctrl-Alt-Delete, shutdown alle prosesser du kan, prøv så igjen etterpå. Eventuelt gå til Start, kjør, skriv "regedit", Ctrl-F (standard Windows short for søk) og skriv f.eks. Risk II som søkeord, sjekk så alt som blir funnet. Når ett resultat er funnet og du ønsker å søke videre, trykk F3.

 

I verste fall, restart i safe mode og uninstall derfra.

Lenke til kommentar

Problemet er nok, som indikert, at windows ikke vil at du skal slette en fil som "er midt i en overføring". Det programmet som "overfører" er windows messenger. Du kan gjøre som Sundiver sier, men da avslutter du windows samtidig (explorer heter prosessen). Derfor er det best om du bare avslutter prosessene som heter: msmsgr (og alle som ligner).

 

Når du har gjort dette så burde den kunne bli slettet.

 

Hvis dette ikke går så kan du starte windows i "sikker modus", der kan du slette alle filer, du skal kunne det hvertfall.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...