Gå til innhold

Hjelp fort! Hva burde jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

--------------------------------------------------------------------------------

Problemet er at, Microstar kortet er inne nå, og det koster 1995kr, mens ASUS kortet kommer ikke inn før 17juli og koster 2008kr. JEg tror jeg ikke klarer og vente... på asus koret, men Microstar koret er vel ikke no dritt??

Microstar VGA-Card Geforce 4 TI4200 128MB AGP TV-Out DVI Retail *kr 1995*

Asus V8420/DT/128, VGA-Card Geforce4 TI4200 128MB AGP TV-Out DVI Retail *kr2008*

HVEM ER BEST, ER DET ANDRE TIL MICROSTAR DÅRLIG?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-19 23:57, brune skrev:

Microstar VGA-Card Geforce 4 TI4200 128MB AGP TV-Out DVI Retail *kr 1995*

Dette kortet skal være meget bra, men gå for 64MB versjonen. Dette er fordi den har raksere Minne og Kjerne som gjør at den får en større båndbredde på RAM'n og klarer å utnytte denne bedre. Skal du ha et kort som klarer å hondtere 128MB RAM godt bør du velge et GF4Ti4400/4600 kort. Disse er raskere på minnet og får bedre utnytte av RAM'n.

For øverigt er MSI en god skjermkort produsent, som jeg synes har gort seg mere merke til den siste måneden. Gå for dette og du får er godt kort. Men spander heller på deg de 500-1000,- mere for å få et GF4Ti4400 kort med 128MB RAM og du kan ha dette mye lenger

Quote:

Asus V8420/DT/128, VGA-Card Geforce4 TI4200 128MB AGP TV-Out DVI Retail *kr2008*

Samme som over, de yter så likt at det er ikke noe grunn til å vente på ASUS kortet hvis du ikke er en super-fan av ASUS.

Quote:

HVEM ER BEST, ER DET ANDRE TIL MICROSTAR DÅRLIG?

Jeg ser du er en ny bruker på forumet, men prøv å skriv så bra og ryddig som mulig. og ikke bruk all den CAPS'n det er utidigt å se på, men du venner deg nok til å skrive litt pent!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...