drengen Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 har nettopp innstalert win xp og under win oppdatering dukket searchmiracle opp. deaktiverte nettverket og kjørte både "ad aware, spy sweeper og microsoft anti spyware. alt med siste oppdatering. kjører også "norton 2003" oppdatert. den finner viruset og fjerner det men når jeg starter maskinen på nytt så prøver det og koble opp igjen til searc miracle hva i alle land må til for og få den fjernet for godt? bruker modzila firefox. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) PC-en din fungerer, så derfor er det feil å poste under "PC-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor". Den skulle vært postet under "Sikkerhet", ettersom det er et virus som er problemet. Rapportert til moderator. Endret 10. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
drengen Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 PC-en din fungerer, så derfor er det feil å poste under "PC-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor".Den skulle vært postet under "Sikkerhet", ettersom det er et virus som er problemet. Rapportert til moderator. er klar over det men hvordan får jeg flyttet denn til sikkerhet? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 er klar over det men hvordan får jeg flyttet denn til sikkerhet? En moderator må gjøre det, men det ser ikke ut til at de har tid for øyeblikket. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er du sikker på at alle infiserte filer blir fjernet? Du kan eventuelt prøve fjerning i sikkermodus (F8 under oppstart). Lenke til kommentar
drengen Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Er du sikker på at alle infiserte filer blir fjernet? Du kan eventuelt prøve fjerning i sikkermodus (F8 under oppstart). har kjørt scanning i sikker modus også. den finner viruset og sletter alt, med ved oppstart så kommer det tilbake Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Prøv å putte filen i karantene i steden for å slette den. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 eller slå av systemgjenoppretting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå