e321 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Kan jeg ha 2 isdn bokser i huset? Det er bare en kabel som kommer inn.. Så signalet må splittes. Funker dette? (og ja... jeg har adsl også...) Lenke til kommentar
runel Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Kan jeg ha 2 isdn bokser i huset?Det er bare en kabel som kommer inn.. Så signalet må splittes. Funker dette? (og ja... jeg har adsl også...) For det første har du vel postet i feil forum, men for å svare på spørsmålet ditt: Du kan selvfølgelig ha flere ISDN GT i ett hus, så lenge du har ledig par. Du skriver at du har bare en kabel, men det er antall ledere (par) som gjelder her. Sjekk med Telenor om du kan få det, på telefon 05000 Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 På et fysisk trådpar kan du kun ha EN isdnboks(alle isdnbokser krever ett par ),men du kan ha så mange isdnbokser du vil...HVIS du har kapasitet inn i kabel(normal kabelstørrelse inn i hus er 5par(2par hvis det er gammelt)). Lenke til kommentar
TkaPower Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg kan for sjekke for mange par det går inn i huset ditt bare send en mail til meg på [email protected] med msn1 nr ditt Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg kan for sjekke for mange par det går inn i huset ditt bare send en mail til meg på [email protected] med msn1 nr ditt Hvordan gjør du det?? Skulle likt å vite hvordan du kan gjøre det uten å sjekke kabel fysisk??Kartene til Telenor vet det ikke...kom med tilbakemelding på hvordan... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Telenor`s "Kundeservice Direkte" er vel enklest å å finne ut det på. Bare logg deg inn med t<tlf nr til huset> og e-postadressa di så chatter du med en serviceperson. Lenke til kommentar
TkaPower Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 jobber med ip telefoni til dagligt vi har mulgiheter til og sjekke hva kunder har for linjer og slik vi bruker da telenor sitt eget datasystem kapaks som finner ut det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå