mungo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Hvor finner jeg det? Når jeg velger å pakke ut ei zippa fil går det jo automatisk. Men vi trenger det til å tilordne en filtype til dette programmet. Er det da noen som vet hvor jeg finner det innebygde kompringeringsprogrammet? Emnetittel redigert. Grunnlag godt forklart i posten under. PoleCat Endret 10. februar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Først vil jeg be deg ta en titt på retningslinjene og nettiketten, særlig regel 3 og "Hva er dårlig bruk av emnefeltet?". "Det innebygde zipprogrammet på XP" er en meget dårlig emnetittel, ettersom den sier null og niks om hva spørsmålet ditt er. Det forteller meg bare at du skal skrive noe om XP sitt komprimeringsprogram. Ergo en dårlig emnetittel, og i strid med forumets regler. Nok om det, nå kan jeg forsøke å hjelpe deg. Hvis du vil tilordne en filtype til dette programmet, så gjør du følgende: Høyreklikk på filen, velg "Åpne i", deretter "Velg program...". Velg "Komprimerte (zippede) mapper" og huk av for "Bruk alltid valgt program til å åpne denne typen filer". Endret 10. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå