Gå til innhold

Nydelig Netconnection, nydelig!

Anbefalte innlegg

Åhh, for en service.

Sender mail til netconnection og spør om noe vedr. vannkjøling, får svar etter 20 minutter og jeg sender en reply. Nei, der fikk jeg jaggu svar med en gang. Slik holder jeg på og iløpet av ett lite kvarter har jeg fått gode svar på mine spørsmål, fått invilget kreditt + at jeg har fått bestilt varene mine. Men så ser jeg at det er leveringstid på flere av varene og sender en ny mail.

Og like etter får jeg svar og de har nå delt orderen inn i 2 slik jeg ba om. Utmerket service.

Når jeg itillegg sender en mail 23.30 og ber om sporingsnummeret mitt og er på vei ut av windows da jeg ser at jeg har fått en ny mail... Jeg fikk svar etter 3 minutter.. wow!

Vil bare applaudere netconnection for utmerket service og takke for en god og trygg handel.

Mvh

Kristoffer Dale

Asus P4S533

P4 2,4NW@2,62 [foreløpig, venter på vannkjølinga)

2x 512MB DDR Corsair XMS3200 (436Mhz) :grin:

Gainward gf4 ti-4600 300/650@315/710

2x WD 120GB IDE 7200RPM 8MB cache

SB Audigy Platinum

[ Denne Melding var redigert av: dale på 2002-06-19 23:54 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hyggelig :) Jeg er også fornøyd med dem. Kjøpte kjøling der for noen uker siden. Sendte noen mailer angående siden dems (pga. noen feil) og fikk hyggelig svar, og feilet ble fixet. De er også veeldig billige dah ;) Samtidig tror jeg ikke de er så store som f.eks. Microplex, og det er greit å støtte minoritets-selskaper! Folkene virker trivelige. Varene bestilte jeg en Søndag, og hadde dem i hus på Torsdag. Kanskje ikke verdens raskeste handel, men jeg ble fornøyd! Bestilte forresten bla. 3x DEMO Zalman 80mm (50kr stk.), men jeg sverger, de MÅ ha vært nye :)

[ Denne Melding var redigert av: mFaFa på 2002-06-20 00:19 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-20 00:25, MrA| skrev:

Har hørt "en del" om netDISconnection, men har aldri kjøpt noe derfra. Tror jeg må handle der hvis jeg skal ha meg en Den til P4.

Jeg har også lest noe shit her om dem. Men etter det jeg har "erfart" er netconnection en virkelig god og seriøs bedrift.

bestilte på onsdag, får varene på fredag(det er opp til posten nå, kan spore pakken, den ligger på postkontoret).. (dør-dør fra posten).

Mvh

Kristoffer Dale

Asus P4S533

P4 2,4NW@2,62 [foreløpig, venter på vannkjølinga)

2x 512MB DDR Corsair XMS3200 (436Mhz) :grin:

Gainward gf4 ti-4600 300/650@315/710

2x WD 120GB IDE 7200RPM 8MB cache

SB Audigy Platin

[ Denne Melding var redigert av: dale på 2002-06-20 00:30 ]

Lenke til kommentar

Jeg bestilte noe varer fra NC her om dagen. Makan til service har jeg aldri vært borti! Svartiden på mail jeg har sendt tidligere har vært 2-4 minutter.

Jeg sendte bestillingen inn mitt på natta, sånn i 05-tiden, og jaggu fikk jeg personlig svar på et spørsmål like kjapt da også! :eek:

Lenke til kommentar

Selv om Webshop'er kan være veldig kjappe med å svare, må vi ikke forvente å få svar etter fem minutter midt på natten. Men det er selfølgelig ett veldig pluss når man får det :smile:

Stå på Netconnection :smile:

Lenke til kommentar

Det har du helt rett i! Jeg hadde vurdert og bemerke dette selv. Enkelte som leser dette, kontakter nevnte butikk, og må kanskje vente en dag på svar, vil jo lure på hvorfor det skjer dem. Ingen skal vel forvente personlige svar på under 5 minutter hele døgnet, fra en butikk! Men jeg klarer bare ikke la være og nevne konkrete eksempler, da jeg aldri har opplevd dette før.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-23 19:04, Arctic skrev:

Det har du helt rett i! Jeg hadde vurdert og bemerke dette selv. Enkelte som leser dette, kontakter nevnte butikk, og må kanskje vente en dag på svar, vil jo lure på hvorfor det skjer dem. Ingen skal vel forvente personlige svar på under 5 minutter hele døgnet, fra en butikk! Men jeg klarer bare ikke la være og nevne konkrete eksempler, da jeg aldri har opplevd dette før.

Du føler deg svært "prioritert" når du får svar langt etter vanlig stenge tid. Det er det som er en av de store fordelene med de mindre webshop'ene.

Lenke til kommentar

Enig her ass.... NC er faktisk en veldig bra butikk.

De svarte på mailen min etter 2 min, Søndag natt klokken 02.45 Det er service det...

En annen gang skulle jeg bare ha noen småting, og da sente de det i et brev istedenfor slik at frakten ble svært minimal.

Stå På!! :smile:

Lenke til kommentar

Må henge meg på skrytekoret jeg og ja :smile: Netcon har fått så mye dårlig publisitet her (mest takket være EN VISS PERSON *host* normal *host*) at de fortjener den skryten de får. Jeg tenkte på å kjøpe noe Arctic Silver 3, og la ut en post her på Forumet der jeg spurte litt om den. Der kom jaggu en av de ansatte fra NC og svarte meg, på minuttet. Tråden ble til en samtale, og det endte med at jeg kjøpte AS3 hos Netcon. Det beste var at de tilbød å sende den som brev, siden er så liten, og jeg sparte over 100 kroner i frakt og piss! Fikk den etter 2 dager også! Hadde Netcon hatt bedre utvalg, hadde jeg bare handlet der (Også på Flexi-Data seff :grin:)

Her er tråden jeg snakket om. Legg merke til normal sitt innlegg, ute på tokt igjen :sad:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=19231&forum=24

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig at nettconnection har super service og ekstremt rask levering,

du får svar på mail etter bare noen få minutter,

sist jeg bestilte vare fra de ble den pakket på kvelden (søndag) og send neste dag (mandag), så jeg har ingenting å klage på hos nettconnection.

Lenke til kommentar

Vel, jeg bestilte vanblokk etc. fra de på mandag ca. kl. 12.00, jeg fikk ordrebekreftelse fra de samme dag ca. kl. 21.00, men nå er det onsdag, og jeg har ennå ikke fått leveringsbekreftelse... jeg vurderer å senne mail til de, viss jeg ikke får leveringsbekreftelse i dag..

Litt for treigt syntest jeg. :/

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-03 12:35, ZubZerO skrev:

Vel, jeg bestilte vanblokk etc. fra de på mandag ca. kl. 12.00, jeg fikk ordrebekreftelse fra de samme dag ca. kl. 21.00, men nå er det onsdag, og jeg har ennå ikke fått leveringsbekreftelse... jeg vurderer å senne mail til de, viss jeg ikke får leveringsbekreftelse i dag..

Litt for treigt syntest jeg. :/

Jeg fikk ingen leveringsbekreftelse pga at flere av delene ikke var på lager. Så jeg sendte en mail :smile:

Hvorfor sitte på gjerdet å vente når du kan sende en mail liksom? :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...