Lonely Wolf Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hva synest du om den tyske gruppa Edguy? Viss du ikke har hørt om di, så her er noen sanger jeg annbefaler! Key to my Fate Mysteria Holy Water Theater of Salvation Det er mine fav! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Beste jeg har hørt av powermetal. Men gikk fort lei. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 sjekk også ut fairytale og vain glory opera... Må forresten si at Edguy har veldig fengende sanger... hvertfall fra "the old" days Et band som faktisk kan være verdt å sjekke ut om du liker den glade typen av metall fra våre finske naboer Lenke til kommentar
nord Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hallowed, King of fools, Scarlet rose, vain glory opera osv.osv. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Theater Of Salvation er ei knallbra skive. Jeg syns egentlig det blir litt for mye hurrametal, men mye er veldig bra. Tobias Sammet har en veldig bra stemme. Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har bare hørt en sang: Arrows Fly. Og den var faktisk ganske kul... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Liker de ikke. Me neither. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tobias Sammet er flink, men personlig blir jeg fort lei av power-metal. Som en annen forumbruker sa for en tid tilbake, det blir for pompøst. Fantasy kan være greit liksom, men blir veldig ensformig med "the black dragon over the hunted castle on top of the wolve's hill" Om dere skjønner meg... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Hva jeg synes (ingen 't') om de ? Har ikke hørt mye, men jeg liker det jeg har hørt. Ikke spesielt bra, men heller ikke tortur av ørene Endret 12. februar 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Frozen candle. Jerusalem Siden de ikke var nevnt Liker de ja Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jag Panzer kan vel også nevnes? Edguy er kult i 2 minutter, så blir man lei. uansett mange år siden jeg slutta å høre på denslags nå. Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 jeg liker også Edguy godt, har ikke hørt dem på lenge nå men jeg har da rundt 50 sanger med dem tror jeg her. her er noen av sangene jeg liker: King of fools dont ned a hero Tears of a Mandrake Hymn Halloweed osv, osv jeg ble ganske lei jeg også så jeg tok en pause, men nå fikk jeg faktisk lyst til å høre på dem igjen nå temaet allikevel ble tatt opp Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Har bare hørt en låt av Edguy... King of fools Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå