kristi87 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ja.. Jeg har ofte tenkt på at jeg kunne hatt bruk for en funksjon som gjorde at jeg kan skrive meldingen "nå" og sende den ved det tidspunktet jeg skriver opp i tilfelle jeg ikke kan skrive meldingen da, ellr kanskje jeg glemmer det... Noen andre enn meg som kunne hatt bruk for det? Noen andre nyttige funksjontingelinger dere har tenkt på? bare lurer.. Lenke til kommentar
padrepio Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 En alarm som man må gjøre noe på for at den skal slutte å bråke. Slik som, skrve et ord som står på skjermen, regne et regnestykke osv. Er så iriterende at den stopper å ringe bare ved at jeg trykker på en knapp, for meg går det 3 dager fra jeg får en ny alarmlyd til jeg ikke kan bruke den legner pga at jeg skrur den av refleks.(så jeg har starta å gjemme den før jeg legger meg ) Bilnøkkel hadde passet glimrende, altså, bare sånn tråløs åpner, slik at den ikke tar plass. hmm..hvorfor gikk du fra k700 til k500 :/? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det finnes allerde en eller to tråder fra før av med AKKURAT samme innholdet i. Hva med å bruke søke funksjonen neste gang? Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det finnes allerde en eller to tråder fra før av med AKKURAT samme innholdet i. Hva med å bruke søke funksjonen neste gang? Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg