Maxer Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Heisann Skal kjøpe ny strømforsyning, og jeg lurte på om en bZerk strømforsyning passer i et chieftech midi tower kabinett? Takk! Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) ja, det går. blir litt trangt med cd-rom, ikke så veldig, men litt bare... har den kombinasjonen selv. jeg er litt misfornøyd med støynivå vel å merke... Endret 10. februar 2005 av Noldus Lenke til kommentar
Maxer Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Ja, bråker den veldig? Gidder du forresten se på posten min på "PC-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor" ligger under det navnet, helt øverst... Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 min bråker hvertfall endel, har byttet viftene, noe som hjalp litt. men det kommer fortsatt en durelyd fra psu. kan være jeg bare var uheldig med min, så hør gjerne med andre om de opplever samme problem. Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg er veldig fornød med bZerk´en min. Er nokså stillegående. Dessuten så var kablene fin lengde på og fordelingen av kontaktene var bra. Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg er veldig fornød med bZerk´en min. Er nokså stillegående. Dessuten så var kablene fin lengde på og fordelingen av kontaktene var bra. Men ene skruhullet passet ikke het, måtte fram med dremmel.... Har ett AeroCool Aero X-202, kraftig moddet Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 bZerk er konge psu. Har en blå uten plexi m/ 120mm vifte i toppen og 80mm bak. Stillegående også! Absolutt å anbefale. Jeg holder på å lage trekabiss og lurer på hvordan støyen blir i det... Worklogg kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå