Theo343 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Det må jeg si, Netshop er en av de som virkelig utpeker seg. Jeg har aldri hatt noen problemer med dem selv om det kan ha vært kompliserte saker. Og takk for de gode svære sjokoladene dere sender ut . Kom godt med på en sen monteringskveld Det samme gjelder MPX. De endte opp med å sende meg en gratis optisk notebook mus for å gi meg tort for svie i en sak. En ting er prisnivå, lagerbeholdning osv. Men det viktigste for meg som kunde er at jeg kan føle meg trygg når jeg handler på en webshop. Skjer det noe kan jeg føle meg trygg på at dere ordner opp til mitt beste. Samt at alt fungerer som det skal hele veien! Dere fortjener all ros! Endret 10. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 goddamnit, har handlet mye hos netshop og har enda ikke fått noen sjokolade ! bare teit drops Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Fikk en King Size Lionbar. Kanskje ikke all verden, men det skaper mye goodwill og jeg fikk faktisk godt bruk for den når jeg satt hjemmefra sent en kveld og blodsukkeret begynte å krangle . Lenke til kommentar
romankovich Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 goddamnit, har handlet mye hos netshop og har enda ikke fått noen sjokolade ! bare teit drops Var i akkurat samme situasjon inntil igår da jeg hentet mitt dsc-p150 fra Netshop. Så for meg enda en eske med menthol-pastiller, men neida.....oppi esken lå det en stor Lion sjokolade. rk Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Det bør komme veldig mye sjokolade, eller kanskje til og med whisky med DFI kortet mitt som har vært bekreftet 4 dager på rad for at jeg ikke skal syntes netshop er en semi drittbutikk. MPX har jeg handlet bare 2 ganger hos, men var fornøyd begge gangene. Er faktisk også veldig fornøyd med IT butikken. Ofte mye billigere og har fått varene veldig raskt....Ikke hatt noe retur dit da,har hørt om de problemene, men når feks. netshop tar 1450 for OCZ Powerstream 520W mot Itbutikkens 1175 er valget lett Endret 10. februar 2005 av drvcd Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Jeg tror ikke så mange webbutikker ville gitt deg en bedre opplevelse av denne leveransen fra DFI. I den andre tråden som omhandler saken kommer Netshop med hele saken, og da ser man årsaken til problematikken. Endret 10. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Magellan Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Håper jeg for sjokolade med den nye PC'en jeg har bestillt fra Netshop (kommer i morgen). Trenger nok det når jeg skal sette den sammen rett etter jeg kommer fra jobb Uansett så henger jeg meg på den at Netshop er en stråelende webshop! Har sendt mange mailer og fått kjappe svar på spørsmål jeg har hatt angående det endelige valget av komponenter. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tja hvis det stemmer da. Burde vel ikke ta 4 dager å finne feilen og fortelle kundene at det faktisk går en liten uke til i stedet for å bekrefte datoen daglig. Når det er sagt, er det ryddig og bra av netshop å komme med forklaring på forumet i stedet får å holde tyst. Det skal de ha skryt for. Info er det vi trenger og vel egentlig har bedt om. Roer seg nok, men ble bare mer og mer pissed på hele butikken når man flytter bekreftelser dag for dag....., noe de også har gjort med Gigabyte sitt sli kort forøvrig.Vært bekreftet inne noen dager på rad det også, men det var vel også i den samme lasten kanskje....... Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 jeg har 5 lionking greier fra netshop liggende på hylla mi... liker ikke Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 jeg har 5 lionking greier fra netshop liggende på hylla mi... liker ikke Send de lionene i retur når datoen er utgått så sier du at du fikk lion som er ute på dato! kanskje du får melkesjokolade i stedet Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Trådløst innternett, litt klick noen ganger :S *Dobbelpost* Endret 11. februar 2005 av siemensboy Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det bør komme veldig mye sjokolade, eller kanskje til og med whisky med DFI kortet mitt som har vært bekreftet 4 dager på rad for at jeg ikke skal syntes netshop er en semi drittbutikk. MPX har jeg handlet bare 2 ganger hos, men var fornøyd begge gangene. Er faktisk også veldig fornøyd med IT butikken. Ofte mye billigere og har fått varene veldig raskt....Ikke hatt noe retur dit da,har hørt om de problemene, men når feks. netshop tar 1450 for OCZ Powerstream 520W mot Itbutikkens 1175 er valget lett Syns Netshop har handlet helt etter boka i denne saken.. Har gitt deg og alle andre god forklaring på forsinkelsen Slutt å sutre.. kortet er på vei hjem til deg Lenke til kommentar
FlatEric82 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Får man sjokolade? Håper det ligger en liten en i eska som kommer på torsdag... Forøvrig vil jeg si Netshop har en utrolig god og kjapp service, i hvertfal når det gjelder endringer av ordrer. Så gjenstår det å se om de er like kjappe dersom noe skulle tryne saftig når powerknappen trykkes inn... Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det bør komme veldig mye sjokolade, eller kanskje til og med whisky med DFI kortet mitt som har vært bekreftet 4 dager på rad for at jeg ikke skal syntes netshop er en semi drittbutikk. MPX har jeg handlet bare 2 ganger hos, men var fornøyd begge gangene. Er faktisk også veldig fornøyd med IT butikken. Ofte mye billigere og har fått varene veldig raskt....Ikke hatt noe retur dit da,har hørt om de problemene, men når feks. netshop tar 1450 for OCZ Powerstream 520W mot Itbutikkens 1175 er valget lett Syns Netshop har handlet helt etter boka i denne saken.. Har gitt deg og alle andre god forklaring på forsinkelsen Slutt å sutre.. kortet er på vei hjem til deg Syntes forklaringen er grei, og sutrer ikke (Ikke nå i alle fall ).Handlet helt etter boka kan vel diskuteres.kommer til å handle hos netshop om pris skulle tilsi det. Mener nå fortsatt at Netshop burde kunne funnet feilen før når kortene ikke dukket opp mandag, i stedet for å anta at de dukker opp dagen etter hele tiden.Det ville vært etter boka. Ikke det at det er så utrolig farlig at de kommer 4-5 dager senere , men litt kjedelig når man har byttet vakter i helgen for å skru Jeg la merke til at det samme skjedde med Gigabyte sitt SLI kort og det er mulig det kom i samme lasten, men alikevel.. Tilfeldig? Er bare irritert over ukulturen i bransjen der man hele tiden flytter på datoer man vel ikke har greie på. Mulig ikke det er Netshop sin feil, men det er de som setter datoen og må ta pepper'n ...hehe Blir fyll og fanteri i steden for PC skruing og det er like greit. Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Kunne ikke vært mer enig med trådstarter, to meget bra webshoper Lenke til kommentar
lassi90 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 jeg måtte vente i 3 uker på å få min pc fra netshop ,noe som egentlig er heilt på tryne , men når jeg ENDELIG fikk pcen viste d seg å være vert pengene å vente tiden . de skal ha ros for alle sjokoladene å dropsene jeg fikk 6 sjokolader og 4 pakker drops Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå