.tomf Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Noen som vil si noe kort om min første side? Den er laget med bare css for å få det så minimalistisk som mulig. Alle php'scriptene har broren min laget, jeg har laget resten. Noe jeg har planlagt, er å ha sånn fargevelger som broren min har på siden sin. Merk: Jeg er en nybegynner på dette. Btw: Siden ser bedre ut i 1024x768, enn med 1600x1200. Endret 10. februar 2005 av TomFu Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Første som slår meg: Kjedelig. Bare en farge. Akkurat det trenger slettes ikke være verdens undergang, men her ble det bare kjedelig. Ingen grafikk egentlig. Andre som slår meg: Ikke bruk .:. og // Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Til å være din første side synes jeg det var helt ok. .:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:. Kan jeg spørre hvilken funksjon dette har? Ser ikke pent ut. Kan nesten se ut som du bruker det til å få rom mellom overskrift og meny.. Litt kjedlig, bruk flere farger. Bruk colormixers til å finne de rette kombinasjonene. Savner en skikkelig header. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Til å være din første side synes jeg det var helt ok. .:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:. Kan jeg spørre hvilken funksjon dette har? Ser ikke pent ut. Kan nesten se ut som du bruker det til å få rom mellom overskrift og meny.. Litt kjedlig, bruk flere farger. Bruk colormixers til å finne de rette kombinasjonene. Savner en skikkelig header. Ser penere ut med .:., enn med ingenting der. Ser så rart ut med ingenting der, måtte bare bruke noe for å fylle tomrommet der. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Tjaa.. er ikke så mye å si.. (se vedlagte bilde), er sånn den ser ut i FireFox her Opera fant den ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Tjaa.. er ikke så mye å si.. (se vedlagte bilde), er sånn den ser ut i FireFox her Opera fant den ikke i det hele tatt. vel, dette står på start.no OBS: Vi har for tiden tekniske problemer med våre tjenester.Alle systemer forventes å fungere i løpet av fredag kveld. (oppdatert kl 1617) Endret 11. februar 2005 av TomFu Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ah, hadde problemer med e-posten, kan kanskje være noe av det samme? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) :/ Start.no serveren er nede ja... Har du bilde? Endret 11. februar 2005 av Lars Anders Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 en liten ting jeg vil påpeke(det første jeg så) er at du bør bruke label i forbindelse med de input greiene dine...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå