bratti Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har kjøpt en SonyEricsson (SE) K700i til min samboer med TnM abonnement. Telefonen viste seg å være ferdigkonfigurert opp mot TnM sine tjenester som Entry osv. Det kan også se ut til at TnM har endret menyen på flere punkter i forhold til det som kommer med orginalt SE software. Mitt spm er om det er mulig å legge inn orginal SE software slik at menyen blir lik det den opprinnelig har når den forlater fabrikken ? Hvis ja, hvor finner jeg denne softwaren og hvordan installerer jeg den ? Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Du kan De-Brande telefonen, så ja dette er mulig. Søk litt på nett, og du finner hvor dette gjøres! Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Posting i feil kategori kan føre til at tråden blir stengt hvis du burde ha visst bedre eller flyttet hvis du er en nybegynner. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til advarsler eller i værste fall utestengelse. Denne tråden flyttes på grunn av feilposting. Vi har mange ulike forum-seksjoner her på mobil-forumet. Det er ønskelig at alle disse brukes til deres formål. For mer informasjon om de ulike seksjonene på forumet, les her: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Kan bistå med å fjerne entry på K500/K700 telefoner... Send en PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå