Arve28 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Scanneren er en HP scanjet 4070. Installert programvaren. Koblet så til kontaktene USB og strøm. Da fant maskinen denne å la inn driveren. Når jeg starter maskinen så hører jeg scanneren at lesehodet rører seg litt. Men i windows xp pro kommer det når jeg prøver å scanne at scanner ikke har kontakt med scannerprogrammet. Noen som kan komme med noen tips her? Endret 10. februar 2005 av Arve28 Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Da jeg brukte en annen USB ledning enn den som følgte med så fikk jeg samme feil mld. Også når jeg kobla USB ledningen til USB huben. Så jeg måtte bruke USB ledningen som følgte med skanneren. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tips for å få mer svar: Ta med modellnavn i topic. Men et tips til skal du få: Gå inn på divicemanager og se om du finner scanneren der. Post også det du finner der her i tråen. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Den ligger under imaging devices. Driveren er fra 27.10.2003 Driverversjon 2.1.1.466 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå