Gå til innhold

PS3 - Lansering i mars?


Gromle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke uvanlig at selskaper kommer med kunngjøringer opp mot E3, så det er nok første tidlig i Mai vi får noen "lansering", eller mer eller mindre konkrete planer. Regner også at dette kun blir en forsmak (av uviss størrelse) på hva som blir vist og fortalt på selve messen, som går av stabelen 18-20. mai.

Lenke til kommentar

Det er ikke uvanlig at selskaper kommer med kunngjøringer opp mot E3, så det er nok første tidlig i Mai vi får noen "lansering", eller mer eller mindre konkrete planer. Regner også at dette kun blir en forsmak (av uviss størrelse) på hva som blir vist og fortalt på selve messen, som går av stabelen 18-20. mai.

 

Er nok også liten tvil at om at Nintendos nye konsoll blir den med de svakeste spesifikasjonene, men nå har heller aldri Nintendo lagt så mye fokus på det. Kan ikke tenke meg at PS3, med sin Cell prosessor, eller Microsoft, som aldri ville tillate seg selv å tape noe som har med kapasitet og grafikk å gjøre, vil bli den minst kraftige konsollen.

Endret av Haarball
Lenke til kommentar

Ikke akkurat snakk om noen lansering akkurat. Men Sony vil demonstrere konsollen før E3 (selv mener jeg at de bør vente til E3). Personlig så hyper de opp konsollen litt for mye, så vi får se hva den har å utrette :) (man vet da alle lovordene da de skulle lansere PS2).

 

Sony gikk vel for en Nvidiabrikke, sikkert en modifisert versjon av NV45 (GeForce 6). Spesifikasjonene er ikke kjent (heller ikke brikken selvfølgelig). De har nettopp valgt hvilken RAM de vil bruke. Nintendo ser på samme type akkurat nå selv, men om de kommer til å velge den samme produsenten som Sony gjenstår å se.

Lenke til kommentar
PS3 kommer til å bli ekstremt kraftig, med en prossesor på 4.6 Ghz.

Dream on - dette er papirtall.

 

Har det noen gang skjedd at en konsoll IKKE har vært enormt overhypet i forhold til hva den faktisk presterer? - Nei - og det samme skjer denne gangen.

 

Forøvrig tror jeg den kraftigste vil bli enten PS3 eller Xbox 2. Nintendo kommer til å være den (teknisk) svakeste uten tvil.

Lenke til kommentar
Lurer på hvor mye støy kjølingen kommer til å lage.. skal ha den uansett fall, om jeg så må modde den. PS3 med vannkjøling.. :dribble:

Haha! Selve Ps3 konsollen blir en bitteliten boks, (som PsTwo) mens kjølingen blir en stooor tank som du må gjemme vekk bak tv'n med masse slanger osv... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...