Maxer Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Heisann Har akuratt kjøpt ny pc, men har UTROLIG mange problemer i spill. Når jeg går inn i spill, flimrer det på detaljene i spillet, ser helt jævli ut for å si det mildt... Når jeg så legger ned et spill for å gjøre noe i Windows, henger hele pcen seg, og jeg må reboote, har hatt dette problemet helt siden jeg kjøpte ny, jeg kjører: AMD Athlon 64 3000+ 1024 PC 3200 DDR RAM GeeForce 4 ti 4200 agp8x Tror det er strømforsyninga men er ikke sikker, den jeg har nå er en 360W chieftech... Når jeg skulle starte PC-en opp etter og ha satt inn alle de nye delene, så ville den ikke starte skikkelig, hang seg i oppstarten, kunne ikke gå inn i bios osv.... Alle sa det var pga strømforsyninga, så jeg kobla ut 2 vifter, og da startet den fint med en gang. Men jeg hadde problemer med å installere XP gjennom hele installasjonen. Når jeg også går ut av spill, så er skrivebordsikonene helt svarte, merkelige greier. Hva kan dette være? Kan noen være så snill og komme med inspill her? Har vært sånn lenge :\ Endret 10. februar 2005 av Maxer Lenke til kommentar
e321 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 og du har oppdaterte driverer og directx9.0c går jeg ut ifra? Lenke til kommentar
Maxer Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Ja, har det, men mange drivere som ikke fungerer med skjermkortet, men mye tyder jo på for liten strømforsyning? Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ja, har det, men mange drivere som ikke fungerer med skjermkortet, men mye tyder jo på for liten strømforsyning? Tviler på at psu`en er for liten i dette tilfellet, defekt kansje? Hadde prøvd et annet skjermkort i ditt tilfelle. Hvis ikke feilen liggger der, demonter pc`n og sett sammen på nytt, vær nøye, er ikke mye som skal til før ting ikke funker som de skal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå