Theo343 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Kjapp oppsummering av bakgrunnen til saken: Jeg hadde et lite uhell ved at jeg hadde fått bekreftet flere ganger å ha vært blant de 200 som fikk Bigwater kampanjen(ble bekreftet innenfor de 200 den natten rundt midnatt). Men så ble det noe mixup og jeg fikk den ikke alikevel. Dvs. jeg hadde havnet utenfor de 200 så det ut til i går når jeg ringte for å høre hvordan det gikk med leveransen jeg ventet på. Så jeg ble skuffet over saken etter å ha ventet i god tro, samt at det hadde gitt meg noen uheldige økonomiske konsekvenser, derfor tok komplett opp saken og kom tilbake til meg med dette. Linker til denne fra første post. Endret 11. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Siden hele opprinnelige første post er sletta vet jeg ikke hva det går i her, men det er bra at Komplett ordner opp etter seg.Selv om det "bare er å forvente" at en butikk/ folk ordner opp etter seg syns jeg de fremdeles fortjener skryt. Det er lang fra alle folk/ butikker som gidder å ordne opp etter seg Jeg har lagt inn en kort oppsummering slik at man vet hva det er som har foregått. Du ser den over her og jeg har linket til den fra første post. Endret 11. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Dette er utrolig. Gratulerer til deg, og, hva kan jeg si.... goooooo Komplett! Nå bør du bake kake til dem. Endret 11. februar 2005 av jokab Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Da kan jeg bruke den mest kvalme setningen på jord: "Hva var det jeg sa?" Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Hehe visste de ville ordne opp med en plasterlapp for tort og svie. Men heldekkende bandasje med brannsalve og tilbehør hadde jeg ikke regnet med . Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Gratulerer Theo343, dette syns jeg du har fortjent! Men jeg syns det var litt dumt av deg å fjerne alle de negative innleggene dine, noen av de vil jo uansett stå der p.g.a. andres quotes, og slik som det står nå, blir hele saken nesten litt vanskelig å få med seg... Tror det hadde vært bedre å la de stå, så kunne alle ha sett utviklingen fra det negative, til det svært positive! Men men, det er nå min personlige mening, kos deg med vannkjøling di! Lenke til kommentar
boost Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hehe, er du en lucky fucker Nesh, men seriøst, synst dette forumet laddes med dritt om komplett hver morgen, men når kvelden kommer virker det som at alt i alt er det komplett som har fortjenesten for drittsleninga. Det jeg prøver å si, det virker som folk rett og slett bare er ute etter å "ta komplett" fordi dem er størst, glem bare ikke at dem er størst av en grunn :-) PEACE! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Dette fortjener du mer enn de fleste på forumet Theo! Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg hadde også lyst på bigwater. Kan jeg få et kit gratis også? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg hadde også lyst på bigwater. Kan jeg få et kit gratis også? Fordi? Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Fordi Theo343 fikk det og skryter så hemningsløst av det. Og jeg er kjekk og snill og hjelpsom? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Har du bestilt to Big Wather sett til 395,- pr. stk, fått ordrebekreftelse, og så beskjed om at de ikke har flere sett igjen, og at sånn er det bare...?(forenklet versjon) Endret 11. februar 2005 av Fiesta Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Fiesta: Jepp, bestilte 2 sett ved midnatt kampanjenatten som ble bekreftet i flere ledd. Men nå i går når jeg ringte siste gang(ringt flere ganger mens jeg har ventet) for å sjekke at alt var ok viste det seg at de settene jeg var lovt alikevel ikke fantes. Og takker til de som gleder seg over dette på vegne av meg og som annerkjenner servicen jeg har fått . Det å være en stor leverandør tilsier at de små marginelle tingene kan skje oftere, men desto bedre når man er så gode til å fikse det. Endret 13. oktober 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå