Gå til innhold

Komplett Bigwater. Fått en utrolig erstatning! SE!


Anbefalte innlegg

Jeg har inntrykk av at det er tilfelle i mange "supportsentre" og verden generellt. Letter å "avslå" noe på telefon.. tom. lyve er vitenskapelig bevist at er enklere på telefon for å slippe unna.

 

Derfor nå rman får saken i et skriftlig forum får den en annen fokus. Ikke noen etterpåklok sak, men faktisk nesten naturlig.

Pluss at det er sikkert mange tilfeller der den du snakker med der og da på kundeservice, faktisk avgjør henvendelsen på eget innfall, eller innenfor sitt eget myndighetsområde. Og jeg antar at disse sakene jeg referer til her, vil ikke de overordnede engang se annet enn som statistikk. Dermed havner av og til slike saker her på forumet - og får noen ganger en annen løsning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det ikke ennå... jeg sitter og leser første post om og om igjen.. bare så jeg skal være sikker på at jeg ikke drømmer ;). Jeg har aldri noensinne opplevd noe lignende! Aldri!

 

Og en ting er sikkert.... jeg kommer _aldri_ til å banne i kirka mer! Skal aldri si aldri? Jo nå gjør jeg det :p

 

Les den flere ganger dere også, så den ikke forsvinner for meg hehe ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Personen har sikkert fått tilbakemelding om saken. Selv om jeg ser bort fra den fantastiske erstatningen så synes jeg det ikke er noe galt med at man har mulighet til å klage på en kundebehandling.

 

Ingen bedrift kan gå 100% god for perfekt behandling i enhver sak, det er nettopp derfor jeg fikk denne runden hvor de ville gjøre det godt igjen.

 

Men viktig ang. første samtalen på telefon. Jeg ble _ikke_ dårlig behandlet av personen i saken, jeg forstår godt at ting kan ha skjedd med Bigwater. Personen kunne ikke si så veldig mye annet hvis man tenker etter, han er en selger som må forholde seg til det som skjer.

 

Så alle burde være mer enn fornøyd med at det nytter å be om en "second opinion" fra leverandøren. Og er jeg glad for at jeg gjorde det?... Hmm du kan jo titte inn i mitt kabinett om en uke eller to :thumbup:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Vel nå prøvde jeg ikke å klage via andre instanser. Jeg har opplevd Komplett som generøse før og at man ikke treffer 100% på en telefonhenvendelse hver gang er helt normalt.

 

Jeg hadde helt sikkert fått plaster på såret uansett hvis jeg hadde giddet å ta saken forbi den første telefonen og videre inn i systemet. Men det ville helt naturlig.. tatt mer tid.

 

Det eneste man kan si om å bruke forumet til dette og at webbutikkene bruker det, er at det fungerer som ett lynraskt "klage", "ros" og "tilbakemeldings" forum. Som gagner oss alle!

 

Det ser jeg ikke noe negativt i. :) Har alltid sagt det, selv om det har vært andre som har fått oppmerksomhet på sakene sine her.

 

Jeg synes Komplett må få all honnør for å ha gitt en så bra løsning på denne saken.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

:thumbup: Theo

 

Det synes jeg var velfortjent. Fantastisk kundeservice av komplett. Den bøyer jeg meg i støvet for bowdown.gif

 

Venter selv på min dual hd kjøler *glede seg til stille raptor*

Lenke til kommentar

Siden hele opprinnelige første post er sletta vet jeg ikke hva det går i her, men det er bra at Komplett ordner opp etter seg.

Selv om det "bare er å forvente" at en butikk/ folk ordner opp etter seg syns jeg de fremdeles fortjener skryt. Det er lang fra alle folk/ butikker som gidder å ordne opp etter seg :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...