Rayline TWB Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg har inntrykk av at det er tilfelle i mange "supportsentre" og verden generellt. Letter å "avslå" noe på telefon.. tom. lyve er vitenskapelig bevist at er enklere på telefon for å slippe unna. Derfor nå rman får saken i et skriftlig forum får den en annen fokus. Ikke noen etterpåklok sak, men faktisk nesten naturlig. Pluss at det er sikkert mange tilfeller der den du snakker med der og da på kundeservice, faktisk avgjør henvendelsen på eget innfall, eller innenfor sitt eget myndighetsområde. Og jeg antar at disse sakene jeg referer til her, vil ikke de overordnede engang se annet enn som statistikk. Dermed havner av og til slike saker her på forumet - og får noen ganger en annen løsning. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) *fjernet* Endret 11. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Alle må bare lese første post på nytt! Les denne utrolige historien! Endret 11. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Fantastisk erstatning da Snakk om å løse saken på en måte så kunden blir fornøyd! Men var det ikke en/flere som heller ikke fikk settet selv om de mottok bekreftelsen? Vil Komplett gjøre det samme for de? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Herre Jemini Theo - der er det jo plaster til flere "sår" der.........enormt gjort av Komplett....... Endret 11. februar 2005 av Rayline TWB Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hehe, nice theo. Endte jo godt, og vel så det, for deg allikevel. AtW Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Jeg tror det ikke ennå... jeg sitter og leser første post om og om igjen.. bare så jeg skal være sikker på at jeg ikke drømmer . Jeg har aldri noensinne opplevd noe lignende! Aldri! Og en ting er sikkert.... jeg kommer _aldri_ til å banne i kirka mer! Skal aldri si aldri? Jo nå gjør jeg det Les den flere ganger dere også, så den ikke forsvinner for meg hehe Endret 11. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Supert av Komplett/vannkjørlingseksperten. MEN: Det skal være unødvendig å gå gjennom et forum for å få en sak løst. Jeg er derfor ikke så imponert. Den personen du snakket med først burde få en strekk! Han kunne i det minste si at han kunne ha sjekket det nærmere opp. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Personen har sikkert fått tilbakemelding om saken. Selv om jeg ser bort fra den fantastiske erstatningen så synes jeg det ikke er noe galt med at man har mulighet til å klage på en kundebehandling. Ingen bedrift kan gå 100% god for perfekt behandling i enhver sak, det er nettopp derfor jeg fikk denne runden hvor de ville gjøre det godt igjen. Men viktig ang. første samtalen på telefon. Jeg ble _ikke_ dårlig behandlet av personen i saken, jeg forstår godt at ting kan ha skjedd med Bigwater. Personen kunne ikke si så veldig mye annet hvis man tenker etter, han er en selger som må forholde seg til det som skjer. Så alle burde være mer enn fornøyd med at det nytter å be om en "second opinion" fra leverandøren. Og er jeg glad for at jeg gjorde det?... Hmm du kan jo titte inn i mitt kabinett om en uke eller to Endret 11. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
zexs Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Er helt enig at det skal være unødvendig og gå gjennom forum for at komplett skal gi kompensasjon. Hadde garantert ikke endt slik om du ikke hadde skrevet historien din her på forumet... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Vel nå prøvde jeg ikke å klage via andre instanser. Jeg har opplevd Komplett som generøse før og at man ikke treffer 100% på en telefonhenvendelse hver gang er helt normalt. Jeg hadde helt sikkert fått plaster på såret uansett hvis jeg hadde giddet å ta saken forbi den første telefonen og videre inn i systemet. Men det ville helt naturlig.. tatt mer tid. Det eneste man kan si om å bruke forumet til dette og at webbutikkene bruker det, er at det fungerer som ett lynraskt "klage", "ros" og "tilbakemeldings" forum. Som gagner oss alle! Det ser jeg ikke noe negativt i. Har alltid sagt det, selv om det har vært andre som har fått oppmerksomhet på sakene sine her. Jeg synes Komplett må få all honnør for å ha gitt en så bra løsning på denne saken. Endret 11. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Theo Det synes jeg var velfortjent. Fantastisk kundeservice av komplett. Den bøyer jeg meg i støvet for Venter selv på min dual hd kjøler *glede seg til stille raptor* Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Benytter annledningen til å ønske ansatte i Komplett en fremragende god lunsj. Jeg kommer tilbake når jeg har funnet ut "hvor jeg befinner meg i tåka modus". Endret 11. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Komplett: ingen over, ingen ved siden! alltid vært fonøyd med supporten der, og dette ødelegger ikke akkurat de ellers så bra inntrykkene jeg har hittil! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Komplett.no på sitt beste;)) Aldri hatt problemer med de og de har en helt ypperlig service:)) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-4vxCixkw Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Utgår, les denne utrolige historien! *le* (positivt ) Edit: fortsatt positivt Endret 11. februar 2005 av Slettet-4vxCixkw Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Siden hele opprinnelige første post er sletta vet jeg ikke hva det går i her, men det er bra at Komplett ordner opp etter seg. Selv om det "bare er å forvente" at en butikk/ folk ordner opp etter seg syns jeg de fremdeles fortjener skryt. Det er lang fra alle folk/ butikker som gidder å ordne opp etter seg Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ikkje verst det der. Du fikk god uttelling der! God reklame for komplett er det og . Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Jeg la til et lite selvmekket terningkast i bunnen av første post. Hvis det strider mot noe reglement må dere si fra. To show my gratitude. Endret 11. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
viranth Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Kan du skrive en liten oppsummering av hva som skjedde, hva grunnen til at du fikk dette var? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå