Gå til innhold

Komplett Bigwater. Fått en utrolig erstatning! SE!


Anbefalte innlegg

Du vil nesten ikke tro hvordan denne saken har endt!

Bakgrunn for saken, til de som ikke har fått den med seg.

(så du bedre forstår hele saken hvis du skulle lese hele tråden. Men 1. post og linker forklarer alt.)

 

Jeg ble nå oppringt av vannkjølingseksperten, Mats, hos komplett og han hadde mildt sagt spanderbuksene på! Og da mener jeg virkelig de platinatråd vevede diamantbesatte buksene!

 

Det var godt han var ekspert, overklokkingsguru, importansvarlig osv osv. fordi jeg var ikke klar over, til å begynne med, hvor fantastisk tilbud han egentlig kom med, noe som sank inn ganske så kjapt.

 

Han håndplukket høykvalitets komponenter til hele maskinen min til den nette sum av.. ja hva tror du? Pakken han setter sammen har en verdi på utrolige Nkr. 2.614,40!

 

"Du tror det ikke før du får se det!" :huh:

 

Og hva tror du jeg må betale for denne herligheten av en vannkjøling til 2.615.-? som erstatning for Bigwater tilbudet til 2*395,-? Hmmm... kanskje 2200,- haddet vært en stoor plasterlapp på såret med 400,- i avslag? :hmm:

 

Neida, hold deg fast! Jeg skal betale den nette... og jeg gjentar, den nette sum av Nkr 0,-...0?:huh:.... :eek: ... :blink:Do you believe it? I say... do ya?! *klype seg selv i armen, og igjen, og igjen*

 

Bare sjekk utstyret han har satt opp: :dribble:

Tidenes vannkjølingsgave!

 

Legg merke til at det også er en utrolig bra HDD vannkjøler som også hvistnok er så bra at en Raptor blir lydløs. Hva tror du jeg gjorde da? Jo jeg sa "stryk min samsung p80 og sett på en Raptor 74GB". :thumbs:

 

Jeg er fortsatt småsvimmel etter telefonsamtalen og ettersom han ramset opp produktnummer etter produktnummer så ble jeg mer og mer satt ut. Jeg er fortsatt "schwimmel"... :blink:

 

Mens dere leser dette og forbløffes over generøsiteten og proffesjonaliteten til Komplett så må jeg ta 5... 10... nei 15-20 min for å la dette synke inn. :confused:

 

Og i mellomtiden kan jo alle trene på en ny utgave av "Go! Ricky!" dansen... "GO! Komplett... GO! Mats!... GO! Komplett!"

:thumbs::thumbs::thumbs:

 

 

 

Og hvis noen lurer på hva jeg mener om Komplett, se vedlagt bilde.

(jeg som mekket det sammen selv utfra kompletts webshop logo og en terning, i tilfelle spekulasjoner. Hvis dette bryter mot noe, gi beskjed så skal jeg fjerne den.)

post-78-1108120939_thumb.jpg

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk på komplett.no hvilke rettigheter du har når du har fått en ordreBEKREFTELSE. I min verden er en bekreftelse 100% sikkerhet for at noe er sikkert. Hvis det ikke er det er det nesten vanskelig å bekrefte noe. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke vært rolig for å si det mildt. Hadde tatt i bruk lovverk og det som mer er for å få det jeg har krav på. Stå på! :thumbup:

Lenke til kommentar

Du er ikke alene Theo343.

 

Jeg har heller ike fått noe Bigwater sett, men jag har vært opptatt med telenor i mellomtiden, så først idag sjekket jeg hvordan det stod til med bestillingen.

Thermaltake BigWater vannkjølings kit
Socket A/478/775/939/940
1 stk har forventet sendingsdato 20050210 

 

Dette står det hos meg, i tilleg til en VGA-kjøler med samme sendingsdato.

Synes sendingsdato har endret seg etter hvilken dag jeg har sjekket bestillinge, så hvis sendingsdato imorgen er 11. februar, så sender jeg de en mail.

 

Det stemmer. Problemet er bare at de ikke har varen i sortimentet lenger... og jeg har ventet unødvendig lenge på 2 andre ting jeg bestilte samtidig! 1 måned venting pga. rot vil jeg si er i overkant!

 

Det var vel sånn at de ikke fikk inn de Bigwater settene med det første, og husker jeg ikke feil, så skulle vel ankomstdato til komplett være i starten på februar.

Og det med at varen ikke er i sortimentet lenger, ble vel nevnt av Komplett.no brukeren , og han nevnte noe med at de ikke kom til å ta inn Bigwater på en stund.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Fikk du også bekrefetet at du var blant de 200? Det fikk jeg. Det rare med min ordre er at den skulle vært sendt for 1 uke siden. Jeg lurer på hvordan ordresystemet fungerer...

 

Jeg så komplett.no innom tråden her, håper jeg får noen svar. Kan oppgi ordrenr. her hvis ønskelig.

Den natten jeg bestilte forsvant jo alle de 200 settene på 40 min eller noe slikt.

MEN, Komplett.no brukeren sa at hvis vi hadde fått bekfreftselse per mail, så var vi garantert et sett.

Lenke til kommentar

Det sier seg vel selv at de aller, aller fleste vil oppfatte en ordrebekreftelse som en faktisk bekreftelse på at bestilt vare er avsatt til deg - noe annet vil forbause meg mye.

Men, etter all den kontakt jeg har hatt med Komplett, vil jeg også tro at det vil bli skapt orden i dette forholdet Theo. Enten får du nok settet ditt, eller du får en annen plasterlapp på såret........

Lenke til kommentar

Jeg ringte inn og sa at jeg gjerne ville legge til en ekstra del i ordren min, men da sa han i andre enden at de ikke kom til å få inn denne varen osv, og at jeg måtte velge meg en erstattningsvare. 2 uker senere satt jeg med settet i fanget. Er tydeligvis ikke alle som er oppdaterte om BigWater tilbudet!

Lenke til kommentar

Syntes det er flott å se at Komplett tar ansvar, men noe annet hadde jeg egentlig ikke ventet,

Og hvorfor svarer de ikke slik med engang når de har kunden på tlf eller Epost.

 

Først når de får negativ omtale her i forumet så Hopper de og da gjerne litt høyere en Normalt.

 

Det er synd vi må bruke Media for å få de til å reagere.

Har selv sendt epost til Komplett som jeg aldrig har fått svar på pga Råtne Dvd-R plater hvor 2 av 13 plater bestod vellyket brenning Har dessverre en 100Pack :( Aldrig hørt noe siden.

Lenke til kommentar
Syntes det er flott å se at Komplett tar ansvar, men noe annet hadde jeg egentlig ikke ventet,

Og hvorfor svarer de ikke slik med engang når de har kunden på tlf eller Epost.

 

Først når de får negativ omtale her i forumet så Hopper de og da gjerne litt høyere en Normalt.

Dette er ikke noe annet enn helt naturlig.

 

De som vanligvis sitter og svarer på support- og salgsmail og også på kundeservice har normalt en eler flere overordnede. Denne overordnede har jo ofte (også i andre bedrifter) ansvaret for å rydde opp i mer "ukurante" saker - som f.eks de ting som blir luftet her på forumet. Det sier seg selv at det nok ikke er en "hvilken som helst" fra Komplett som har oppgaven med å poste her på hw.no.

Men jeg vil absolutt tro at denne personen har dette som en tilleggsoppgave i sin arbeidsdag - nemlig å "scanne" innom her og forsåvidt bidra til løsning på noe av det "negative" som noen gang florerer her på forumet.

 

Bedriftsøkonomisk og markedsmessig er dette et fornuftig valg av Komplett. Hvis de klarer å få en lykkelig/minnelig løsning på noen av disse problemene som tas opp her på forumet, og som sikkert er en forsvinnende liten %- andel av alle totale henvendelser de mottar, vil dette være vel anvendte penger/arbeidstimer av Komplett. Dette også fordi det sitter mange brukere her, og som dessuten snakker veldig mye om data til kompiser osv.

 

Så det som vi ser på som en god "ekstraservice" av Komplett (og som det jo også selvfølgelig er - dettte handler jo om god kundeservice), er nok også en nøye avveid ting som er tatt seriøst opp inne hos Komplett internt også...........:-)

Og det er bra............det viser bare at de har teft, og at de ønsker å ha kundefokus.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...