Skydiver82 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Heisan Lurte på om det er noen som bruker verdiforsikring på videokameraet sitt?? Tingen er d at eg har tenkt å kjøpe meg Sony dcr-pc108e PAL kamera i statene og da er d jo ikke slik forsikring som er i Norge..Jeg har verdiforsikring på sportsutstyr på 35000,-..må vell kunne bruke den hvis d skulle skje noe?? Noen forresten som har bestil PAL kamera fra statene??tenkte litt på strømforsyning og sånt..er vell bare til å bytte kabel eller noe Sportslig hilsen Thomas Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Sjekk med forsikringsselskapet ditt om kameraet vil være dekket av forsikringen du har. Lenke til kommentar
Skydiver82 Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Ja skal sjekke me di.. Er det forresten gudd d kamerat eller?? e jo ganske billig der borte og d e jo PAL kamera...er likt 107 modellen men er vell DV IN også på d`?? Sony kamera Sportslig hilsen Thomas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå