akira7 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) NW-HD3 har vel ikke det problemet freda beskriver vel? Endret 17. februar 2005 av NiwT Lenke til kommentar
freda Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Da er batteritesten gjort. Har nå spillt en 128kbps MP3 fil på fullt volum siden kl. 22.30 igår, nå er klokka 14.00 og den spiller fortsatt. Før jeg startet hadde jeg spillt ca. en time siden den var fulladet: DVS: Hittil har batt. spilt i 16t 35 min. 15t35min MP3 og 1t Atrac Om min oppgraderte er lik NW-HD3 så er det ikke noe i de beskrivelser som sier at programvaren i spilleren er anderledes, så det skalvære samme software både på spiller og Sonic Stage 2.3, med de samme "problemene". Lenke til kommentar
stighe Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Ok, må si at batteritiden virkelig er en sterk side ved denne spilleren, takk for testen! Er nok samme problemer med nw-hd3 som med nw-hd1 utifra det jeg har lest av tester ja. Mye av det har vel en årsak i at Sony prøver å implementere et slags kopibeskyttelse system, noe som f.eks. viser sin stygge side når man skal overføre musikksamlingen sin til en annen pc enn den man vanligvis bruker. Jeg syns det er rart at når de først kommer med så bra hardware, så skal de ødelegge med dårlig software. Men men, jeg klarer ikke å finne noen spillere i nærheten når det gjelder kapasitet, størrelse og batteri, så jeg tror jeg fortsatt vil kjøpe denne. Lenke til kommentar
freda Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Lever du med den dårlige programvaren, så er det en bra spiller, men igjen det burde være lettere å administrere både filer på PC og på spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå